Diferencies ente revisiones de «The Godfather Part III»

Contenido eliminado Contenido añadido
m nomes propios: Llisa => Lisa
m Preferencies llingüístiques: "caracterizar" => "carauterizar"
Llinia 61:
Coppola alvierte que la saga de ''The Godfather'' ta basada, esencialmente, na vida de Michael Corleone, una hestoria de cómo "un bon home vuélvese malváu". Amás, pa él, Michael realmente nun pagara polos pecaos cometíos na segunda película y quixo demostralo nel últimu capítulu.
 
A [[Sofia Coppola]], la fía del direutor, encargar caracterizarcarauterizar el papel de la fía de Michael Corleone, Mary, cuando [[Winona Ryder]] abandonó la repartida a últimu momentu, aparentemente por causa de una enfermedá. El so desempeñu, injustamente criticáu{{cita riquida}}, sirvió d'una acusación de [[nepotismu]] contra'l so padre, cargu que Coppola refuta nos comentarios del DVD, cuntando que los críticos, "empezando con un artículu na [[revista]] ''Vanity Fair''", utilizaron a la so fía p'ataca-y.
 
A bien temprana edá, siendo entá un ñácaru, Sofia Coppola desempeñó'l papel de Michael Francis Rizzi, el sobrín naciellu de Michael Corleone, na escena del bautismu, a la fin de la primer película. El papel de la hermana de Michael, Connie, ye interpretáu pola hermana de Francis Ford Coppola, Talia Shire. Otros familiares de Coppola qu'apaecen nel filme inclúin a la so madre, el so padre (quién escribió y condució gran parte de la música del filme) y la so nieta, Gia. Michele Russo, quien interpreta al fíu del asesín "Mosca", tamién ye un familiar alloñáu de Coppola, natural del mesmu pueblu de la bisagüela del direutor. Adicionalmente, [[Catherine Scorsese]], madre de [[Martin Scorsese]], tien un pequeñu papel na saga.