Diferencies ente revisiones de «Jeep»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: "caracterizar" => "carauterizar"
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Tratar d +Trátase d)
Llinia 114:
Evolucionaron darréu hasta'l [[Jeep Wagoneer]] qu'apaeció en [[1963]]. Esti modelu tuvo en producción 20 años, con renovaciones estétiques nos [[años 70]].<ref>{{Cita web|url=https://www.quadis.es/articulos/7-coches-pa-entender-la hestoria-de-jeep/132440|títulu=7 coches pa entender la hestoria de Jeep|fechaaccesu=2017-11-23|sitiuweb=www.quadis.es|idioma=es-ES}}</ref>
 
Por esta razón los modelos Wagoneer pueden considerase como'l predecesores de la esitosa serie de '''Cherokee''' (SJ y XJ). La primer serie '''Cherokee SJ''' apaez en [[1974]] y producióse hasta [[1983]]. TratarTrátase d'un SUV de gran tamañu, fecha a partir de la Wagoneer (producida hasta 1967), diseñada por [[Brooke Stevens]], que la so estrema cola Jeep Wagoneer aniciaba nos sos dos puertes, ufiertándose como una versión deportiva de Station Wagon. Cuando taba fornida con un poderosu motor V8 de 6.6 llitros y una caxa de tresferencia de gran rellación, tenía grandes atributos colos que podía superar los 160 km/h. Tamién taba disponible col motor AMC de 6 cilindros en llinia y 4.2 llitros de cilindrada. Ye unu de los vehículos tou terrén más revolucionarios qu'esistieren.
 
Depués apaeció la serie de '''Cherokee XJ''' en [[1984]], diseñada con participación de [[Renault]] escontra [[1978]], que daquella sostuvo delles rellaciones comerciales con AMC (American Motor Company); la intención d'esti nuevu touterrén compactu foi la d'ufiertar toles capacidaes touterrén de la Jeep Wagoneer con un motor más pequeñu, lo qu'enllargaría'l so rangu d'aición y la so economía de combustible. Tuvo disponible con delles versiones de motores 2.5 llitros y 4.0 llitros, que se caltuvieron hasta'l final de la producción de la segunda serie de XJ (1997-2002). Otros motores menos populares fueron un 2.1 llitros turbodiésel de Renault y un 2.8 V-6 de GM. El nome Jeep Wagoneer pasó a ser una versión más luxosa de la Cherokee básica, usando la mesma carrocería XJ pero que la so estrema esterna más notable son los sos cuatro faros cuadraos y la so moldura d'imitación de madera llateral, y vendióse hasta 1990.