Diferencies ente revisiones de «Loriguilla»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: "caracterizar" => "carauterizar"
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Tratar d +Trátase d)
Llinia 83:
* La '''ilesia y campanariu de Loriguilla''' ocupen una cortil de 624 metros cuadraos. Presenten un estilu propiu d'esti tipu d'arquitectures de dómina franquista: construcciones seriaes ya integraes nun conxuntu urbanu d'estilu racionalista y funcionalista. Esti movimientu arquiteutónicu naz na posguerra y supón un cambéu cultural y económico, al que l'arquiteutura respuende cola paralización del procesu de modernización. Ente que nos años 40 reutilízase l'academicismu ya historicismu, nos años 50 empecípiase una recuperación escontra estilos más modernos. El racionalismu llueu ye refugáu por considerar se un símbolu de modernidá de la Segunda República española y dellos arquiteutos tienen que exiliarse por motivos políticos. Ante la incapacidá de crear una arquiteutura del nuevu réxime l'arquiteutura decidida ye continuidá del eclecticismu académicu de los años 20. Asina pos la Ilesia de Loriguilla la nueva ta construyida sol interés d'harmonizar la función y la construcción del conxuntu del nuevu asentamientu. El modelu constructivu asemeyar al que podemos atopar n'otres llocalidaes como Domeño nuevu y San Antonio de Benagéber nuevu.
 
* Otra de les construcciones a visitar sería '''la Ermita de la Soledá''' a tan solo un kilómetru de la población. TratarTrátase d'un edificiu de planta rectangular realizáu nuna fábrica que combina'l lladriyu llucíu cola piedra de mampostería careada. La cubierta ye a una aguada de texa árabe, cola entrada a la ermita zarrada nuna antoxana sostenida con cinco pilastres de mampostería en turria. Nel llau que mira a mediudía, llevántase una espadaña de mampostería coronada por una pequeñu campana. Ésta foi bautizada col nome de Pilar nel añu 1967. L'interior, d'antiguo allumáu con vidreres, tien como única ayalga la imaxe del Corazón de Jesús. Ye de destacar que dende 2006 la pandiella de la Ermita de Soledá ta consideráu como Parque Mediterraneu de la Ermita-Borreguillo, pol que mientres se pasie podrán reparase especies vexetales y animales de calter autóctonu. Más que recomendable ye la parada nel Mirador de Valencia onde puede vese tola estensión urbana de la Ciudá.
 
* En Loriguilla vieyu y a nivel patrimonial nun podemos dexar de visitar l'antigua '''ex ilesia de San Juan Bautista''' construyida nel sieglu XVIII, qu'hasta'l 1863 foi ermita de Domeño, entá teniendo ésta más valor patrimonial y más almes nel so conceyu. D'ella queden de pies les yeserías neoclásiques del cuerpu central según l'altar mayor, sumiendo la cúpula qu'allugaba nel so interior frescos de Palomino.