Diferencies ente revisiones de «División militar»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Big Rede => Big Red
m iguo enllaces interllingüísticos: /:es:Special:/ => /:Special:/
Llinia 24:
* La 316ª división de fusileros soviética, dempués renombrada a 8ª división de guardias 'Iván Pánfilov' tuvo un papel destacáu na defensa de Moscú, soportando'l pesu de la ofensiva alemana na batalla de la carretera de Volokolamsk, tres la cual la unidá foi reformada como división de guardias y condecorose cola Orde de la Bandera Colorada.
 
* La Leibstandarte SS Adolf Hitler foi unviada en 1943 pa evitar el colapsu del frente rusu tres la derrota na Batalla de Stalingráu y poder aguantar al recuperáu [[Exércitu bermeyu|Exércitu Coloráu]].<ref name="elite2">Varios, Waffen SS en la URSS, nᵘ2 de Cuerpos de Élite, Ediciones Delta, [[Barcelona]], 1986, [[:es:Special:BookSources/8475981844|ISBN 84-7598-184-4]]</ref>
 
* La División Leclerc foi la unidá encargada de lliberar [[París]] de los alemanes na Segunda Guerra Mundial ya integrada, ente otres, por numberosos españoles.
 
* La 1ª División de Caballería de los Estaos Xuníos combatió na [[guerra de Vietnam]] como un nuevu conceutu d'unidá de caballería tresportada, estrayida y abastecida por helicópteros; poco dempués tamién artillada con helicópteros de combate.<ref name="elite5">Varios, 1º de Caballería: Vietnam, nᵘ9 de Cuerpos de Élite, [[Barcelona]], Planeta de Agostini, [[1986]], [[:es:Special:BookSources/8475981852|ISBN 84-7598-185-2]]</ref> Supunxo la entrada d'esta nueva arma como una de les pieces fundamentales de cualquier exércitu y l'implantación completa del conceutu de Plataforma aeromóvil.
 
* La División del Norte, liderada por [[Pancho Villa|Panchu Villa]] mientres la Revolución mexicana, ye hasta la fecha la división más famosa que tuviera l'exércitu de [[Méxicu]]. Amenorgada a menos de mil #hombre dempués de la Batalla de Celaya, atacó'l pueblu de Columbus, Nuevu Méxicu, siendo esta la única invasión que fuercies armaes realizaren al territoriu continental de los [[Estaos Xuníos d'América]] nel sieglu XX.<ref name="elite6">Paco Ignacio Taibo II, Pancho Villa. </ref>