Diferencies ente revisiones de «Aeropuertu de Glasgow Prestwick»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-\]\]ye\b +]]es)
m iguo puntu cardinal: al nordés => al nordeste
Llinia 43:
 
== Incidentes y accidentes ==
* El primer accidente seriu asocedíu en Prestwick asocedió'l [[20 d'ochobre]] de [[1948]]. Un [[Lockheed Constellation]] de l'aerollinia [[KLM]] estrellar nun campu cinco milles al nordésnordeste del aeropuertu mientres intentaba aterrizar con mal tiempu. L'aeroplanu albortara yá un aterrizaxe por cuenta de los fuertes vientos cruzaos, y decidiera con control de tráficu aereu intentar un aproximamientu distintu. Mientres esti segundu aproximamientu, el Constellation topetó contra'l tendíu llétricu y estrellóse. Amás del mal tiempu, tamién se producieron errores humanos que contribuyeron al accidente, una y bones la tripulación del avión malinterpretó los datos d'altitú. 30 pasaxeros y cuatro tripulantes morrieron nel accidente: 6 d'ellos sobrevivieron al impautu, pero morrieron por causa de les graves feríes recibíes.
* El día de [[Navidá]] de [[1954]], a les 3:30 hores, un [[Boeing 377 Stratocruiser]] de la compañía [[British Overseas Airways Corporation]] estrellar al dir aterrizar en Prestwick, matando a 28 de los sos 36 ocupantes. L'avión venía dende [[Nueva York]], con destín a [[Londres]], pero cuando s'averaba a Prestwick baxó sópito d'altor; cuando quixo endrechar l'aldu yá yera tarde, y estrellóse contra'l suelu de la pista. Esti accidente pudo debese a un conxuntu de factores: el pilotu llevaba escesives hores de serviciu por cuenta de un retrasu na salida, les lluces d'aterrizaxe del aeropuertu nun funcionar, y el Primer Oficial o nun oyó o ignoró la orde del Capitán d'encender les lluces d'aterrizaxe del avión, lo que podría ayudalos a envalorar meyor la so altitú; tamién ye posible que daquién pulsiara equivocadamente los [[flap]]s, faciendo que l'avión [[entrada en perda|entrara en perda]].
* El [[28 d'abril]] de [[1958]] un [[Vickers Viscount]] de l'aerollinia [[British European Airways]] estrellóse pela rodiada d'[[Ayr (Escocia)|Ayr]] mientres un vuelu proveniente de [[Londres]], por cuenta de que'l pilotu cometió un error al lleer el [[altímetru]]. L'aeroplanu derrapó sobre la pista antes d'amburase. Los sos 5 tripulantes sobrevivieron.