Diferencies ente revisiones de «Imperiu aqueménida»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Tratar d +Trátase d)
m iguo puntu ordinal: nel nordés => nel nordeste
Llinia 154:
El rei persa foi prindáu por [[Besos]], el so [[sátrapa]] [[bactriano]] y compatriota. Conforme averábase Alejandro, Besos y los sos homes asesinaron a Darío y depués declaróse a sí mesmu socesor de Darío, como Artaxerxes V, antes de retirase a [[Asia Central]] pa llanzar una campaña de guerrilla contra Alejandro. Abandonaron el cuerpu de Darío nel camín pa retrasar a Alejandro, quien lo llevó a Persépolis pa un entierru honrosu.
 
Al Imperiu aqueménida asocedió-y l'[[Imperiu seléucida]], esto ye, de los xenerales d'Alejandro y los sos descendientes, quien gobernaron Persia. De la mesma, asoceder la dinastía arsácida de [[Partia]] nel nordésnordeste d'Irán, quien, de manera bastante miquera, señalaron a Artaxerxes II como'l so antecesor.
 
Istakhr, unu de los reinos vasallos de los arsácidas, sería ganáu por Papak, un sacerdote del templu. El fíu de Papak, [[Ardacher I]], quien se nomó a sigo mesmu n'alcordanza de Artaxerxes II, remontar contra los partos, ganar y siguió alantre pa establecer el segundu Imperiu persa, 556 años más tarde del final del primeru.