Diferencies ente revisiones de «Abdul Kalam»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de plantía
m iguo testu: /\b(de) (l)a (área)\b/iu => $1$2 $3
Llinia 28:
Estudió [[inxeniería aeronáutica]] nel [[Institutu de Teunoloxía de Madrás]] graduándose en [[1958]]. Depués de la so graduación incorporar a la Organización India d'Investigación y Desarrollu pa la Defensa (Defence Research and Development Organisation- DRDO) pa trabayar nun proyeutu de [[hovercraft]]. En [[1962]], Kalam mover a l'[[Axencia India pa la Investigación del Espaciu]] (Indian Space Research Organisation - ISRO), onde'l so equipu lleva a cabu en forma esitosa'l llanzamientu de dellos [[Satélite artificial|satélites]]. Tuvo un rol destacáu como direutor de proyeutu nel desarrollu del primer vehículu indiu de llanzamientu de satélites (SLV-III) el cual punxo con ésitu'l satélite [[Rohini]] nuna órbita cercana en xunetu de [[1980]].
 
En [[1982]], Kalam torna al DRDO como direutor, y concéntrase nel desarrollu de misiles empuestos. Foi responsable pol desarrollu y puesta n'operaciones de los misiles [[AGNI]] y [[PRITHVI]]. Esto valió-y el llamátigu de «L'home de los misiles». Tamién collaboró nel desarrollu de productos de ladel área de salú utilizando la teunoloxía desenvuelta pa los misiles.
 
En xunetu de [[1992]], Kalam convertir n'asesor científicu del Ministeriu de Defensa d'India. Como'l principal asesor científicu al gobiernu indiu, tien rangu de [[Ministru de Gabinete]]. El so trabayu condució al ensayu nuclear esitosu llamáu [[Pokhran-II]] en [[1998]], que confirmó nuevamente la posición d'India dientro de la llista de países con armamentu nuclear. Kalam foi tamién el xefe del comité asesor científicu al Gabiente (SAC-C) y llevó alantre la iniciativa ''India Millennium Mission 2020''.