Diferencies ente revisiones de «Oslu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m iguo testu: La so área => El so área
Llinia 2:
'''Oslu'''{{cartafueyu}} ye la capital y la ciudá más poblada de [[Noruega]], amás de ser el so centru políticu, económicu y cultural. Políticamente constitúi un conceyu y al empar una de les diecinueve provincies del país. Según el censu d'[[1 de xineru]] de [[2009]] la so población yera de 607.292 habitantes, un 12% de la población total de Noruega, y pa la estimación de xineru del [[2013]] la población yera de 623.966. Ye la tercer ciudá y área urbana escandinava más poblada, namás superada por [[Copenḥague]] y [[Estocolmu]] en dambos casos.
 
LaEl so área metropolitana estiéndse a la contorna de la provincia d'Akershus y tien una población de 1,5 millones d'habitantes. La superficie total entendida por Oslu ye de 154 km², de los que 115 km² son urbanos y 7 km² son rurales. Los espacios abiertos dientro de l'área urbana suman un total de 22 km².
 
La ciudá d'Oslu foi establecida como conceyu'l [[3 de xineru]] de [[1838]]. Foi dixebrada de la provincia d'Akershus como una provincia independiente en [[1842]]. El conceyu rural de Aker foi absorbíu pola espansión d'Oslu en 1948 (y tresferida de la provincia d'Akershus al conceyu d'Oslu). La capital noruega entá comparte delles funciones importantes con Akershus y ye oficialmente la capital d'esta postrera.