Diferencies ente revisiones de «Krai de Perm»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo contraición: /\b(de) (l)a( so área)\b/iu => $1$2$3
m iguo testu: na so área => nel so área
Llinia 36:
El krai de Perm ye ricu en minerales, lo que puede esplicar el so variáu relieve en zones montascoses y llanes. Prodúcense: petroleu, gas natural, oru, diamantes, cromitas, alteria, piedra caliar, materiales de construcción y otros.<ref name="PK-Minerals">[https://web.archive.org/web/20081006054442/http://www.perm.ru/region/geography/minerals/ Полезные ископаемые]</ref>
 
El petroleu nanel so área foi afayáu per primer vegada nel añu 1929, cerca del asentamientu de Verhnechusovskie Gorodki. Na actualidá conócense más de 180 campos de petroleu y gas. Ente ellos tán siendo esplotaos: 89 de petroleu; 2 de gas; y 18 tantu de petroleu como gas. La mayoría d'elles son pequeños y alcuéntrense nos distritos del centru y sur del krai. Los campos del norte tán menos desenvueltos por causa de qu'apaecen a gran fondura so capes de sal.
 
El carbón foi estrayíu nel krai de Perm dende fai más de 200 años y mientres enforma tiempu tuvo un papel importante nel balance de combustible y enerxía na rexón. La so esplotación foi máxima en 1960, cuando se llegó a los 12 millones de tonelaes, pa dempués dir menguando ensin qu'haya esploración de nuevos campos.