Diferencies ente revisiones de «Recife»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: La so área => El so área
m iguo testu: na so área => nel so área
Llinia 2:
'''Recife''' ye una ciudá de [[Brasil]], capital d'estáu de [[Pernambuco]]. El so municipiu, de 218 km² d'estensión, tien 1.561.659 habitantes (''Instituto Brasileiro de Geografia e Estatística'', [[2009]]). El so área metropolitana, de 3.768.902 habitantes, ye la mayor de tou el norte y noreste de Brasil y la cuarta en población de tou el país. La ciudá ta asitiada nel llugar nel quel ríu Beberibe s'axunta col [[ríu Capibaribe|Capibaribe]], que desemboca nel [[océanu Atlánticu]] na mesma ciudá, que tien ún de los puertos más importantes del país. Amás del Capibaribe, hai munchos otros ríos más pequeños que desagüen al mar na ciudá y determinen la formación de milenta islles xuníes por más de 50 pontes: tou eso caracteriza el trazáu de la ciudá, que ye conocida como la ''Venecia brasileña''.
 
La [[Rexón Metropolitana de Recife]] ye'l principal centru industrial del estáu de [[Pernambuco]], y inclúi fábriques alimentaries, de productos electrónicos y, perriba de too, de derivaos de la caña de azúcar (azúcar, bioetanol...). Les más d'elles instaláronse nes décades de [[años 1970|1970]] y [[años 1980|1980]] aprovechando los incentivos fiscales del gobiernu, y complementen el papel tradicional de la ciudá como centru comercial del norte-noreste de Brasil: hai asentaes nella más de 52.500 empreses, y otres 32.500 más nanel so área metropolitana. Amás d'ello, la ciudá ye, dempués de [[São Paulo]], el segundu centru más importante del país n'atención médica, con hospitales peravanzaos y perequipaos qu'atraen pacientes de los estaos vecinos.
 
El sector turísticu, como en toles ciudaes del noreste, ta desarrolláu enforma . La [[sablera de Porto de Galinhas]], que ta a 60 km al sur de la ciudá, tien fama de ser una de les más guapes de too Brasil, y la ciudá mesma recibe bien de turistes. P'agospialos, a ellos y a la xente que llega a ella por negocios al so aeropuertu internacional (nomáu Gilberto Freyre/Guararapes), hai una infraestructura de servicios de les más importantes del país. Sicasí, entá puede meyorar muncho.