Diferencies ente revisiones de «Indiana Pacers»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Tratar d +Trátase d)
m iguo testu: primera ronda => primer ronda
Llinia 83:
 
==== 1990-1992 ====
Na [[Temporada 1990-91 de la NBA|temporada 1990-91]], los Pacers volvíen a los playoffs con un balance de 41-41 en temporada regular, y con Schrempf nomáu [[Meyor 6ᵘ Home|Meyor Sestu Home del Añu]]. Cayeron esaniciaos nuna memorable serie de primeraprimer ronda ante [[Boston Celtics]] en cinco partíos, perdiendo'l postreru por 124-121. Los Pacers tornaron a playoffs la temporada siguiente, pero atopar contra los Celtics de nuevu na mesma ronda. Esta vegada, los Celtics barrieron a los Pacers en trés partíos.
 
==== 1992-1993 ====
Llinia 98:
 
=== Perdiendo terrén ===
Los Pacers consiguieron de nuevu un balance de 52-30, pero fueron gravemente mancaos por cuenta de la mancadura de Miller en [[abril]], que-y tuvo estremáu de les canches hasta'l quintu partíu de la serie de primeraprimer ronda ante los Hawks. Miller anotó 29 puntos nesi alcuentru, pero nun pudo evitar la victoria por dos puntos de los Hawks, polo que -y andadura de los Pacers en playoffs llegaba al so fin. Esa temporada, los Pacers entraron na hestoria al ser l'únicu equipu en ganar en dos causes a los intratables [[Chicago Bulls]] que consiguieron el meyor rexistru en temporada regular de la hestoria de la NBA; 72-10.
 
Na [[Temporada 1996-97 de la NBA|temporada 1996-97]], los Pacers sufrieron manques clave, amás de l'ausencia de Jackson, que foi trespasáu a [[Denver Nuggets]] antes d'empezar la temporada (anque-y volveríen a fichar primero que la fecha llende de trespasos cumpliérase). L'equipu remató 39-43 y perdióse los playoffs per primer vegada en siete años, teniendo de resultes la baxa de Larry Brown.