Diferencies ente revisiones de «Valdehijaderos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m nomes propios
m iguo testu: Catastru d'Ancón => Catastru d'Ensenada
Llinia 31:
Anque la so fundación presuponse dientro del procesu de repoblación lleváu a cabu pol rei [[Alfonsu IX de Llión]] en redol a 1227, cuando esti monarca creó'l conceyu de [[Montemayor del Río]], nel que quedó integráu'l términu de Valdehijaderos, dientro del [[Reinu de Llión]],<ref>Mínguez, José María (Coord.) (1997). Hestoria de Salamanca. II Edá Media. Salamanca: Centru d'Estudios Salmantinos. Páx. 275</ref> la primer referencia de la población puramente felicidá alcontrar nun documentu bien posterior, de 1543, onde se noma como anexu de Montemayor una llocalidá llamada “Val de Ahijaderos” y que cunta entós con 57 vecinos (families).
En 1752, el Catastru d'AncónEnsenada detalla que Valdehijaderos tien 32 vecinos, de los cualos 4 son viudes y 8 solteros. De los sos 48 cases: 26 tán habitaes, 4 ensin moradores, 8 payares y 10 arruinaes. Tamién informa de que la llocalidá cunta, como bienes comunes, con una casa y una corrolada de Conceyu, una fragua y una devesa boyal.
 
Cola creación de les actuales provincies en 1833, Valdehijaderos foi englobado na [[provincia de Salamanca]], dientro de la [[Rexón Lleonesa]].<ref>{{cita web |títulu= Real Decretu de 30 de payares de 1833 sobre la división civil de territoriu español na Península ya islles axacentes en 49 provincies |idioma= español |añu= 1833 |publicación= Gaceta de Madrid |url= http://es.wikisource.org/wiki/Real_Decretu_de_30_de_payares_de_1833 }}</ref>