Diferencies ente revisiones de «Pablo Moro»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
m nomes propios
Llinia 2:
{{referencies|t=20110129|música}}
 
'''Pablo MoruMoro''' ye un [[cantautor]] [[España|español]] de música [[pop]].
 
== Biografía ==
Llinia 8:
Nació n'[[Uviéu]] ([[Asturies]]) el [[20 d'avientu]] de [[1978]]. Estudió filoloxía hispánica y nunca despintó la so almiración por cantantes como [[Joaquín Sabina]], [[Bob Dylan]], [[Joan Manuel Serrat]] o [[David Bowie]], ente otros.
 
Con toes eses influencies, Pablo MoruMoro empecipia la composición de los sos primeros cantares. Dempués d'ensame de maquetes y participaciones en distintos recopilatorios, editar a finales del [[2005]] el so primer discu sol títulu de ''[[Emepetreses]]'' y la producción de David Ferreiro. Esti trabayu, abriría-y les puertes d'emisores de radiu y televisión.
 
En [[setiembre]] de [[2007]], sale a la lluz el so segundu discu ''[[Smoking Point]]'' y que-y supón un reconocencia importante per parte de la crítica especializada y de un públicu que cada vez ye más numberosu.
Llinia 16:
En [[2008]] publicó ''[[Smoking Point]]'' en [[Arxentina]] sol sellu Tocka Discos y la distribución de [[Sony BMG]] [[Arxentina]]. Amás, protagonizó dos importantes xires pel país gauchu, una n'acústicu nel mes de [[xunu]] y otra cola so banda (Los Mozos Llistos) en [[setiembre]], onde participó n'unu de los festivales de rock más importantes de Llatinoamérica, el [[Pepsi Music]].
 
El nuevu single de Pablo MoruMoro, llamáu ''Jólivuz'', fai les vegaes de maestru de ceremonies de ''[[Pequeños placeres domésticos]]'', la tercer entrega discográfica de Pablo. Esti últimu álbum foi ellaboráu prácticamente en direutu, na Isla de Colunga ([[Asturies]]) con tolos músicos aconceyaos, la producción d'Álvaro Barcena y ensin desfiguraciones de llaboratoriu.
 
En 2013, con trenta y cuatro años y una fía, les coses yá se ven d'otra manera. Unu apriende que l'ésitu y el fracasu son relativos, que la felicidá atópase siempres en pequeños detalles y que por enforma qu'empeñemos naide puede tener, del tou, La vida solucionada (2013), títulu del últimu trabayu de Pablo MoruMoro y Los Mozos Llistos, grabáu, como los dos anteriores so la producción d'Álvaro Bárcena y la supervisión téunica de Dani Sevillanu, nos estudios Distritu Federal d'Uviéu.
 
== Discografía ==
Llinia 29:
== Intereses ==
 
* La prueba na que [[Melendi]] consiguió roblar un contratu cola discográfica Carlito Records tratar d'una prueba a Pablo MoruMoro
 
* Pablo MoruMoro apaez nel primer capítulu de la serie [[España|española]] ''[[Doctor Mateo]]'' interpretando la so tema ''L'últimu valse''.
 
== Enllaces esternos ==
Llinia 37:
* [http://www.pablomoro.com/ Web oficial del artista]
 
{{NF|1978||MoruMoro, Pablo}}