Diferencies ente revisiones de «Talbot»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: Localmente => Llocalmente
m nomes propios
Llinia 31:
 
== La dómina Rootes ==
En 1935 el grupu S.T.D. quebró y el grupu Rootes absorbió Clément-Talbot. Pa Rootes, los beneficios yeren más importantes que la inxeniería: los modelos esistentes se relogotiparon. La fábrica francesa foi mercada por Anthony LlaguLago, qu'emplegó d'equí p'arriba la marca [[Talbot-LlaguLago]].
 
En Gran Bretaña, les marques [[Sunbeam]] y Talbot combinar en 1938 pa conformar [[Sunbeam-Talbot]]. La producción de vehículos Talbot cesó mientres la [[II Guerra Mundial]] y siguió de nuevu en 1946. La marca Talbot abandonar en 1955. La marca Sunbeam siguió so la xestión de Rootes (Rapier, Alpine y Tiger) hasta 1967, momentu en que foi adquirida por Chrysler.
 
== La dómina Chrysler ==
Tres la guerra, solo siguió la marca Talbot-LlaguLago hasta 1960. En 1958 la marca foi mercada por [[Simca]].
 
En 1967, [[Chrysler]] tomó'l control de Rootes y fundir con [[Simca]] conformando [[Chrysler Europe]]. El nome Talbot nun s'emplegó nesta dómina, anque'l logotipu cola estrella de cinco puntes y el nome de Chrysler fueron reemplazando gradualmente les marques de Rootes na década de 1970.
Llinia 70:
 
== Talbot na Fórmula 1 ==
Talbot tuvo dos curtios apaiciones na [[Fórmula 1]]. El [[Talbot-LlaguLago]] T26 de 4,5 llitros y seis cilindros yera un vehículu elegible pa la competición de Fórmula 1 tres la guerra, y hubo munchos d'ellos, tantu n'equipos oficiales como privaos, nos dos primeros años del campeonatu del Mundu de Fórmula 1 ([[1950]] y 1951). Los Talbot fueron 4º y 5º na carrera inaugural del campeonatu del mundu, el [[Gran Premiu de Gran Bretaña]] de [[1950]], pilotaos por [[Yves Giraud-Cabantous]] y [[Louis Rosier]] respeutivamente. El cambéu de regulación de [[1952]] a la llende de dos llitros, fixo que Talbot sumiera como fabricante de Fórmula 1.
 
Hubo otra curtia participación na Fórmula 1 ente [[1981]] y [[1982]], n'asociación col [[Forna Ligier]] emplegando la so conexón con [[Matra]] col fin asegurar un motor d'esta marca pa la escudería. Anque los vehículos yeren conocíos como [[Forna Ligier|Ligier]]-[[Matra]], l'equipu emplegó la marca y patrociniu de Talbot. Esta asociación duró dos temporaes y tuvo ciertu ésitu, rematando [[Jacques Laffite]] cuartu nel campeonatu de [[1981]].