Diferencies ente revisiones de «Diego Armando Maradona»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo tables: /(Añu|Resultáu) (\|-align=center)/iu => $1\n$2
m nomes propios: Tomes => Tomas
Llinia 195:
El suañu de Maradona yera ser téunicu y xugador de [[Club Atléticu Boca Juniors|Boca Juniors]], pero esistíen dos problemes importantes. El primeru yera que nesi entós la conducción téunica taba nuevamente al cargu de Silvio Marzolini, y la dirigencia nun tenía interés en despidilo. El segundu yera económicu, la situación financiera na que s'atopaba'l club nun dexaba'l pagu de les sumes a les qu'él taba avezáu. El primeru foi solucionáu por iniciativa de Maradona, yá que arrenunció de convertise en téunicu, y el segundu por iniciativa de dellos empresarios dispuestos a apurrir dineru, ente los que s'atopaba Eduardo Eurnekian.<ref>Maradona (2000), p. 250.</ref>
 
Una vegada robláu'l contratu que sellaba'l so regresu a Boca, Maradona empezó a ponese en forma pal día del debú. Esperando'l día, tuvo una pequeña participación na película ''El día que Maradona conoció a Gardel'', protagonizada por [[Alejandro Dolina]] y Esther Goris. Pero tamién realizó actividaes rellacionaes col fútbol, una y bones el 28 de setiembre fundó en [[París]] el ''Sindicatu Mundial de Futbolistes'', que depués nun adquiriría demasiada relevancia, al pie de futbolistes de la talla d'[[Éric Cantona]], [[George Weah]], [[Gianluca Vialli]], [[Gianfranco Zola]], [[Laurent Blanc]], [[TomesTomas Brolin]], [[Rayí]], [[Ciro Ferrara]] y [[Michel Preud'homme]].
 
El so regresu oficial foi en [[Seúl]] el 30 de setiembre, nun partíu contra la [[Selección de fútbol de Corea del Sur|Selección de Corea del Sur]] que Boca ganó por 2:1. A selmanes del so debú nel tornéu arxentín, recibió otra reconocencia: foi convocáu a dar una conferencia na [[Universidá d'Oxford]].<ref>{{Cita web |url=http://www.elmundo.es/papel/hemeroteca/1995/11/08/peracaba/598842.html |títulu=Maradona, doctor en Oxford |editor=El Mundo |fecha=8 de payares de 1995 |fechaaccesu=26 d'avientu de 2009}}</ref> Nel primer tornéu, l'Apertura 1995, Boca Juniors nun realizó una bona campaña yá que solo consiguió'l cuartu puestu. Esto produció la desaprobación de los hinches en dómina d'eleiciones. El club remató'l tornéu con un nuevu presidente, [[Mauricio Macri]], y col alloñamientu de Marzolini de la direición téunica.