Diferencies ente revisiones de «Temporada 2001 de Fórmula 1»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Gastizu +Gastón)
m nomes propios: Tomes => Tomas
Llinia 157:
| {{bandera|Reinu Xuníu}} [[Eddie Irvine]]
| align=center | Toes
| rowspan=3 | {{bandera|Sudáfrica}} [[TomesTomas Scheckter]]
|-
| rowspan=2 style="color:#FFFFFF; background:#006400; text-align:center;" align=center | '''19'''
Llinia 393:
Michael Schumacher dio otru pasu pa ganar el títulu cola pole nel [[Gran Premiu d'Hungría de 2001|Gran Premiu d'Hungría]], per delantre de Coulthard y Barrichello. Schumacher caltuvo la primer posición na salida, pero Coulthard foi superáu por Barrichello. Schumacher alloñóse, ente que Barrichello caltenía a raya a Coulthard. Coulthard superó a Barrichello na primer riola de paraes, en tantu'l brasileñu fixo lo propio na segunda riola. Schumacher ganó la carrera y el campeonatu, y con Barrichello, Ferrari fixo un 1-2 que-y dio a Ferrari'l campeonatu de constructores. Un decepcionáu Coulthard terminó terceru.
 
Los Williams de Montoya y Ralf Schumacher clasificaron primero y segundu nel [[Gran Premiu de Bélxica de 2001|Gran Premiu de Bélxica]], pero que llueu se quedaron en nada. Ralf foi superáu rápido pol campeón del mundu Michael Schumacher na primer curva. Dempués d'un par de vueltes, hubo un choque ente Eddie Irvine y el pilotu de [[Prost Grand Prix|Prost]], [[Luciano Burti]], y ésti foi espulsáu de la pista escontra les barreres de contención de neumáticos. La carrera detúvose, y Burti foi lleváu al hospital pa ser atendíu poles sos feríes. Les mancadures nun yeren graves, y el pilotu brasileñu nunca volvió competir na Fórmula 1. Una nueva carrera, encurtiada a 36 vueltes empecipióse, y el top 3 de la nueva parrilla yeren: Michael Schumacher, Ralf Schumacher y Barrichello. El coche de Ralf taba na so posición de reinicio cuando empezó la vuelta de calentamientu, y él tamién tuvo qu'empezar na parte posterior. Schumacher siguía primero nel rellanzamientu, y alloñóse, ente que Barrichello perdió la so posición frente al pilotu de [[Benetton Formula|Benetton]], [[Giancarlo Fisichella]]. Barrichello perdió más tiempu pasando percima d'un pianu na chicana "Bus Stop", estropiando'l alerón delanteru, y una vuelta entera antes de parar pa camudar la nala. Esto dexó a los dos McLaren detrás de Fisichella. Coulthard foi capaz de superalo a 10 vueltes del final. Schumacher tuvo la 52ª victoria de la so carrera, rompiendo'l récor de mayor númberu de victories de d'[[Alain Prost]], con Coulthard y un magníficu Fisichella completando'l podiu.
 
La próxima ronda llevar a cabu n'[[Gran Premiu d'Italia de 2001|Italia]], que yera la primer carrera dempués de los [[ataques del 11 de setiembre]], y antes de la carrera, Michael Schumacher quería que tolos conductores conducieran na primer curva a una velocidá similar a la que se cuerre col coche de seguridá, debíu al 11 de setiembre y a un tarrecible accidente na [[Champ Car]] el día anterior nel que l'ex piloto de Fórmula 1, [[Alex Zanardi]], sufrió mancadures graves, pero esta idea nun se llevó a cabu porque Villeneuve y el xefe de Benetton, [[Flavio Briatore]] nun lo acepten. L'equipu Ferrari corrió con una punta de color negru na ñariz del coche, en señal de respetu pa les víctimes del 11 de setiembre. Montoya llogró la pole, per delantre de Barrichello y Schumacher. Los trés primeros caltuvieron les sos posiciones na salida, pero puestu Montoya foi superáu por Barrichello nes paraes. Montoya y Barrichello llucharon con distintes estratexes y Montoya llegó a la punta dempués de que Barrichello sufriera problemes mientres la so primer parada, que-y costar 7 segundos. Un Montoya feliz llogró la primer victoria de la so carrera, con Barrichello y Ralf segundu y terceru.