Diferencies ente revisiones de «Campania»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo contraición: La área => L'área
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-o]]s +os]] )
Llinia 189:
Los quesos de Campania son ''[[Mozzarella de búfalu|mozzarella di bufala]]'' (mozzarella fecha con lleche de búfala), ''[[fior di latte]]'' ("flor de lleche", una mozzarella fecha con lleche de vaca), ''[[ricotta]]'' con lleche d'oveya o de búfala, ''[[provolone]]'' de lleche de vaca, y ''[[caciotta]]'' fecha con lleche de cabra. Los [[Bubalus bubalis|búfalos d'agua]] criar en [[Provincia de Salerno|Salerno]] y [[Provincia de Caserta|Caserta]].
 
Ente los dulces, cabo mentar la ''[[pastiera]]'', un pastel que se fai en [[Selmana Santa]]. ''[[Casatiello]]'' y ''[[tortano]]'' son tarta salaes de la [[Pascua]]. Otros bizcuechos son el ''[[babà]]'' napolitanu, sirvíu con [[ron]] o [[limoncello]], la ''[[sfogliatella]]'' de Nápoles y de la [[mariña Amalfitana]], y les ''[[zeppole]]'' que se faen de normal pal [[19 de marzu|día de San José]]. Los ''[[struffoli]]'' son una especie de [[buñuelobuñuelos]]s enfilaos en [[miel]] propios de la [[Navidá]].
 
Ente los [[vinos de Campania]] destaquen: [[Lacryma Christi]], [[Fiano di Avellino]], [[Aglianico]], [[Greco di Tufu]], [[Per' 'y Palummo]], [[Ischitano]], [[Taburno]], [[Solopaca]] y [[Taurasi]].