Diferencies ente revisiones de «Embrión»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo plurales
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-o]]s +os]])
Llinia 2:
L''''embrión''' ye la etapa inicial del [[desenvolvimientu (bioloxía)|desenvolvimientu]] d'un ser vivu mientres s'atopa nel [[güevu (bioloxía)|güevu]] o nel [[úteru]] de la madre. Nel casu específicu del [[ser humanu]], el términu aplicar hasta'l final de la octava selmana dende la concepción ([[fecundación]]). A partir de la octava selmana, l'embrión pasa a denominase [[fetu]]. Nos organismos que se [[reproducción sexual|reproducen de forma sexual]], la fusión del [[espermatozoide]] y el [[óvulu]] nel procesu denomináu fecundación determina la formación d'un [[cigotu]], que contién una combinación del [[ADN]] de dambos proxenitores.
 
Dempués de la fecundación, el cigotu empieza un procesu de división, que causa una medría del númberu de célules, que reciben la denominación de [[blastómeroblastómeros]]s. Darréu empecípiase un procesu de [[diferenciación celular]] que va determinar la formación de los distintos órganos y texíos acordies con un patrón establecíu pa dar llugar a un organismu final.
Mientres esti procesu de diferenciación celular podemos estremar tres etapes: [[blástula|blastulación]], [[Gástrula|gastrulación]] y [[organogénesis]]. Al concluyir el desenvolvimientu embrionariu, l'organismu resultante recibe'l nome de [[fetu]] y va completar el so desenvolvimientu hasta'l momentu del [[partu]].
<gallery>