Diferencies ente revisiones de «Teoría de grupos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-o]]s +os]])
Llinia 43:
 
== Operaciones ==
Ente dos grupos ''G'', ''H'' puede haber [[morfismomorfismos]]s, i.y. funciones que son compatibles coles operaciones en cada unu d'ellos. Si <math>\phi\colon G\to H</math> ye un '''homomorfismo''' entós obedez
::<math>\phi(ab)=\phi(a)\phi(b)\,</math>
onde fiximos la convención d'escribir <math>ab</math> pa indicar la operación de ''a'' con ''b'' en ''G'', y <math>\phi(a)\phi(b)</math> la operación de <math>\phi(a)</math> con <math>\phi(b)</math> en ''H''.
Llinia 53:
 
== Categoría de grupos ==
Dende'l puntu de vista de la [[teoría de categoríes]], la teoría de grupos podría catalogase como una categoría llamada '''categoría de grupos''', por cuenta de qu'en ella estúdiase a los grupos y los sos [[morfismomorfismos]]s. La categoría de grupos ye bien grande, pero puede armase una [[rellación d'equivalencia]] nesta categoría por que se factorice: la rellación ente grupos de ser [[isomorfismu|isomorfos]] amenorga cuestiones estructurales de la categoría de grupos a la categoría de grupos-[[Módulu (matemática)|módulu]]-los-isomorfos. Nesti amenorgamientu la operación d'unión dixunta convertir nuna [[categoría monoidal]].
 
== Teoría xeométrica de los grupos ==