Diferencies ente revisiones de «Empirismu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- el [[e + l'[[e)
m iguo testu: "Sto." => "Stu."
Llinia 83:
N'Occidente la cayida del Imperiu romanu dexa tol saber abelugáu nos monesterios y queda acutáu práuticamente al control y poder de la Ilesia. El pensamientu cristianu adoptó mientres l'antigüedá y tola Alta Edá Media'l [[platonismu]] y [[neoplatonismu]] por ser el pensamientu que meyor afacer a la so creencia nun Dios únicu y creador del mundu conforme a unes Idees ([[Divina Providencia]]), y concedía un sentíu trascendente a la vida del ser humanu, con otra vida qu'hai de ser xulgada por Dios.
 
A partir del sieglu XI, per mediu de los árabes recupérase l'aristotelismu n'occidente. Son pensadores importantes nesti procesu [[Alkindi]], [[Avicena]],<ref> Fisher, Bill y Jim Van Patten. [https://web.archive.org/web/20020205083053/http://members.aol.com/jophe00/fishervan.htm «A Quick Look at the Medieval View of Philosophy and Healthcare» («Una güeyada rápido al puntu de vista medieval de la filosofía ya hixene)»]. [[Universidá de Montana]] y [[Universidá d'Arkansas]].</ref><ref>La so distinción de “ser d'esencia” y “ser d'esistencia” va sirvir a StoStu. Tomás na concepción de dios como IPSUM ESSE SUBSISTENS a partir del mundu de la esperiencia sensible</ref> [[Averroes]],<ref>Primer gran comentarista de Aristóteles na Edá Media. La so llamada teoría de la “doble verdá” vien suponer una lliberación del pensamientu filosóficu y científicu, de la rixidez del dogma de la fe.</ref><ref>Horowitz, Irving L. (payares de 1960). "Averroism and the Politics of Philosophy" (Averroismu y les polítiques de la filosofía), ''The Journal of Politics'' '''22''' (4), p. 698-727.</ref> [[Alhazen]], [[Avempace]] y d'especial trescendencia cultural la [[Escuela de Traductores de Toledo]].
 
El discutiniu amenáu na [[Universidá de París]] por [[Roscelino]] y [[Pedro Abelardo]] sobre la realidá de los [[problema de los universales|conceutos universales]] supunxo un nuevu interés poles cuestiones [[lóxica|lóxiques]] y no que va constituyir el [[nominalismu]], una de les cuestiones que mayor influencia va tener na valoración de la esperiencia».