Diferencies ente revisiones de «Dick Cheney»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-esquierda +izquierda)
m preferencies llingüístiques: Unión Soviética => Xunión Soviética
Llinia 76:
pa llograr el propósitu del presidente Bush d'algamar la meta d'una crecedera real del 0 % en Defensa para [[1990]], en 1989 Cheney tuvo que retayar 1000 millones de dólares del presupuestu de Defensa, propunxo detener la producción de los nuevos portaaviones V-22, refugar la modernización de los aviones de caza F-14 Tomcat, atayar la construcción de nuevos modelos d'helicópteros, d'un submarín d'ataque y del caza F-15, frenar el desenvolvimientu de los bombarderos B-2 Stealth, dar de baxa'l portaaviones [[US Coral Sía]] y otros barcos, y amenorgar el personal a 17 200 efectivos, pero sofito la investigación y desenvolvimientu de los antimisiles Brilliant Pebbles, menos costosos qu'otros sistemes d'antimisiles espaciales en desenvolvimientu, que orbitarían nel espaciu en prevención d'ataques enemigos.
 
N'abril de 1989 Cheney refugó'l pidimientu d'Alemaña Occidental d'abrir negociaciones cola [[URSSXRSS]] p'amenorgar armes nucleares de curtiu algame n'Europa, por considerar diches negociaciones una trampa peligrosa, dada la aplastante superioridá soviética n'armes convencionales.
 
Ente 1990 y [[1991]] xugó un papel clave nel conflictu bélicu desencadenáu con [[Iraq]] pola invasión de [[Kuwait]]. Dirixó tolos alcuerdos y aliances previes a la [[guerra del Golfu]]; consiguió que'l rei [[Fahd]] d'[[Arabia Saudita]] dexara la instalación de bases militares estauxunidenses en [[Daharan]], y en [[1992]] robló un alcuerdu de seguridá ente EE. UU. y l'emiratu de [[Qatar]], onde s'instaló'l comandu central de les tropes de EE. UU. aparcaes na rexón del [[golfu Pérsicu]].