Diferencies ente revisiones de «Indiana Pacers»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: primera ronda => primer ronda
m iguo puntu ordinal: Esti => Este
Llinia 69:
De resultes de les sos probes resultaos, los Pacers tuvieron que recurrir a trucos publicitarios p'atraer l'atención de les sos fans. Primero que empezara la temporada de [[1979]], l'equipu ufiertó a la estrella de baloncestu femenín Ann Meyers un contratu de prueba y convidar al campu d'entrenamientu d'Indiana. Convertir na primera, y hasta la fecha única muyer, en probar nun equipu de la NBA, anque finalmente nun llograra una plaza na plantía final.
 
En [[1980]], los Pacers trespasaron a la estrella anotadora [[Adrian Dantley]] a [[Denver Nuggets]] en cuenta de [[George McGinnis]], antigua estrella del equipu na ABA. Anque nel pasáu foi un xugador bien importante pal conxuntu d'Indiana, na so vuelta contribuyó bien pocu mientres los dos años que tuvo nel equipu. English, contrariamente, afitóse como unu de los mayores anotadores de la hestoria de la NBA. Al añu siguiente, trespasaron la so eleición de [[Draft de la NBA de 1984|draft de 1984]] pol pívot Tom Owens de [[Portland Trail Blazers]]. Owens solo xugó un añu nos Pacers, causando pocu impautu. Esti trespasu, miráu trés años dempués, resultó ser horrorosu. La [[Temporada 1983-84 de la NBA|temporada 1983-84]] rematar col peor balance de la [[Conferencia EstiEste]]. Debíu al trespasu de Owens, los Pacers nun pudieron escoyer nos primeros puestos d'unu de los meyores drafts de la hestoria de la lliga, dexando escapar a futures estrelles como [[Hakeem Olajuwon]], [[Michael Jordan]], [[Sam Perkins]], [[Charles Barkley]] y [[John Stockton]].
 
La primer apaición de los Pacers nos playoffs foi na [[Temporada 1980-81 de la NBA|temporada 1980-81]], cayendo esaniciaos en primer ronda por [[Philadelphia 76ers]] en dos partíos. Esta foi la única vegada que se vio a los Pacers en playoffs dende [[1977]] hasta [[1987]].
Llinia 136:
Díes dempués, [[David Stern]] dexó cayer les suspensiones; Artest quedábase fora pa tola temporada incluyíu playoffs, Jackson suspendíu con 30 partíos, O'Neal con 25, Wallace con 6 y [[Anthony Johnson]] con 5 (más tarde, la suspensión d'O'Neal foi rebaxada 15 partíos pol árbitru Roger Kaplan).
 
Tres la engarradiella y les sos consecuencies, los Pacers baxaron puestos na [[División Central (NBA)|División Central]]. Pasaron de ser aspirantes al títulu a un equipu de 50% de victories. A pesar de les sanciones y mancadures, los Pacers remataron sestos na [[Conferencia EstiEste]] con un récor de 44-38. Una razón importante del fuerte final del equipu foi'l re-adquisición de [[Da-y Davis]], que fuera cortáu por [[New Orleans Hornets|New Orleans]] en recibiéndo-y d'un trespasu con [[Golden State Warriors|Golden State]]. Xugó los 25 partíos finales de la temporada regular y los playoffs, contribuyendo con una fuerte presencia nel puestu de pívot. El fichaxe de Davis coincidió cola mancadura d'O'Neal, que-y dexaba nel dique secu mientres tola temporada regular.
 
A pesar de toles adversidaes, los Pacers xugaron los playoffs per decimotercer vegada en 14 años. En primer ronda, Indiana esanició a los campeones de la [[División Atlánticu (NBA)|División Atlánticu]], los Celtics, en siete partíos. En Semifinales de Conferencia enfrentar con Detroit Pistons. En ganando los Pistons el primer partíu, Indiana remontó la serie ganando los dos siguientes. Sicasí, los Pistons dieron la vuelta a la eliminatoria venciendo tres encuentros consecutivos, rematando la serie con un 4-2.
Llinia 180:
Na temporada 2010-11, pese al irregular empiezu con O'Brien, una victoria contra [[Washington Wizards]] n'abril de 2011 dexó a los Pacers aportar a playoffs dempués de 5 años d'ausencia. En primer ronda enfrentar a los [[Chicago Bulls]] de [[Derrick Rose]], dando la sorpresa y ganando el primer partíu, pero'l suañu acabó ende, perdiendo 1-3 nel cómputu global y siendo posaos.
 
Pa la temporada 2011-12 (qu'incluyía ''lockout''), los Pacers facer con [[Louis Amundson]] procedente de [[Golden State Warriors]] en cuenta de [[Brandon Rush]]. Tamién se fixeron colos axentes llibres [[Leandro Barbosa]] y [[Kyrylo Fesenko]]. En dicha temporada, los Pacers dieron un saltu calidable al respective de l'anterior, lideraos por xugadores como [[Roy Hibbert]], [[Danny Granger]] y [[Paul George]], rematando terceros de la Conferencia EstiEste tres [[Chicago Bulls]] y [[Miami Heat]] y teniendo qu'enfrentase a [[Orlando Magic]] en playoffs.
En venciendo al conxuntu de [[Florida]] por 4-1, a puntu tuvieron de dar la campanada contra los [[Miami Heat]] de los ''"Beach Boys"'', pero finalmente fueron posaos por 4-2.
 
Cola temporada 2012-13, los Pacers buscaron caltener el bloque de la so esitosa pasada campaña. [[Darren Collison]] y [[Dahntay Jones]] colaron a [[Dallas Mavericks]] a cambéu del pívot [[Ian Mahinmi]]. [[D.J. Augustin]] y [[Sam Young]] llegaron llibres procedentes de [[Charlotte Bobcats]] y [[Philadelphia 76ers]] respeutivamente. Tamién aportó llibre [[Gerald Green]] procedente de [[Brooklyn Nets]]. Los Pacers llegaron hasta la final de la [[Conferencia EstiEste de la NBA]] sicasí fueron ganaos nuevamente pol Miami Heat en siete juegos.
 
==== 2013-presente: Aspirando al campeonatu ====