Diferencies ente revisiones de «Miami Heat»

Contenido eliminado Contenido añadido
m enllaz seguru: "#http://www\.marca\.#" => "https://www.marca."
m iguo puntu ordinal: Esti => Este
Llinia 29:
}}
|lliga = [[NBA]]
|conferencia = [[Conferencia EstiEste]]|división = [[División Sureste (NBA)|División Sureste]]
|títulos = '''3''' ([[2006]], [[2012]], [[2013]])
|títulos de conferencia = '''5''' ([[2006]], [[2011]], [[2012]], [[2013]], [[2014]])
Llinia 39:
}}
}}
El '''Miami Heat''' (n'[[Idioma asturianu|asturianu]], ''Calor de Miami'') ye un equipu de [[baloncestu]] de la [[NBA]] con base en [[Miami]], [[Florida]]. Xuega los sos partíos como locales na [[AmericanAirlines Arena|American Airlines Sable]] y forma parte de la [[División Sureste (NBA)|División Sureste]] de la [[Conferencia EstiEste (NBA)|Conferencia EstiEste de la NBA]].
 
L'equipu foi fundáu en [[1988]] gracies a la [[draft d'espansión|espansión]] de la NBA en 1987. Cuenta con tres títulos de la [[NBA]], llograos na temporada [[temporada 2005-06 de la NBA|2005-06]] al vencer a los [[Dallas Mavericks]] 4-2, na [[temporada 2011-12 de la NBA|2011-12]] ganando a [[Oklahoma City Thunder]] 4-1 na serie, amás del más recién llográu na [[temporada 2012-13 de la NBA|2012-13]] ganando nel máximu de 7 partíos a los [[San Antonio Spurs]]. Amás de los trés aniellos, el Heat llogró 11 títulos de división, llograos nos trés dómines más glorioses de la franquicia: 1997-2000, 2005-2007 y 2011-2014.
Llinia 63:
L'equipu empezó la temporada perdiendo'l so primeres 17 partíos, un récor de la NBA, pa terminar la temporada con un balance de 15 victories y 67 derrotes.<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_1989.html 1988-89 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> L'escolta novatu [[Kevin Edwards]], procedente de la [[DePaul Blue Demons|Universidá de DePaul]], foi'l máximu anotador de la campaña inaugural con 13,8 puntos de media. El promediu d'espectadores mientres la primer temporada foi de 14.945 espectadores.
 
Miami empezó'l so [[Temporada 1989-90 de la NBA segunda temporada]] na NBA escoyendo a [[Glen Rice]], proveniente de la [[Michigan Wolverines|Universidá de Michigan]] na primer ronda del [[Draft de la NBA de 1989|Draft de 1989]], aumentando asina la so poder anotador. En segunda ronda l'escoyíu foi [[Sherman Douglas]] de la [[Syracuse University Orange|Universidá de Syracusa]]. L'equipu camudar de la [[División Central (NBA)|División Central]] ([[Conferencia Oeste]]) a la [[División Atlánticu (NBA)|División Atlánticu]] ([[Conferencia EstiEste]]), onde se caltuvieron 15 años. Sicasí, Miami siguió la so racha de males resultancies y nin siquiamente foi capaz de ganar dos partíos consecutivos, rematando la temporada con un récor de 18-64.<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_1990.html 1989-90 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> Lo único bonu que dexó la temporada pa Miami foi l'actuación de los sos mozos xugadores. [[Rony Seikaly]] aprució na so temporada sophomore na [[temporada 1989-90 de la NBA|temporada 1989-90]] con 16,6 puntos y 10,4 rebotes que-y valió pa ser el [[xugador más ameyoráu de la NBA]], ente que los rookies Sherman Douglas (14,3 puntos y 7,6 asistencies) y Glen Rice (13,6 puntos y 4,6 rebotes) dexaron bones sensaciones.
 
Na [[temporada 1990-91 de la NBA|temporada 1990-91]], Miami ameyoró sensiblemente'l númberu de victories con 24 por 58 derrotes.<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_1991.html 1990-91 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> Escoyeron a [[Willie Burton]] na novena posición del [[Draft de la NBA de 1990|draft de 1990]] y a [[Dave Jamerson]] na posición 15, pero nun llegó a debutar yá que foi trespasáu a [[Houston Rockets]] nuna operación que traxo a [[Alec Kessler]], eleición número 12, a Miami. Nengún de los dos encaxó perbién na plantía por delles razones. Burton porque yera un bistechu y los Heat aportunaben en faelo xugar como escolta y Kessler por cuenta de nun tar físicamente preparáu pa ser xugador de la NBA. Mientres, Douglas, Rice y Seikaly siguíen ameyorando progresivamente calteniendo en Miami la esperanza d'un futuru meyor.
Llinia 94:
En playoffs, l'equipu empezó la so andadura esaniciando, non ensin sufrimientu, a [[Orlando Magic]], por 3-2. En semifinales de conferencia esperaben los Knicks, ex-forno de Riley, a los que remontaron un 3-1 en contra pa clasificase per primer vegada a unes [[Finales de Conferencia]]. Naquella serie, mientres el 5ᵘ partíu, [[P.J. Brown]] y [[Charlie Ward]] protagonizaron una engarradiella que dexó un saldu de cuatro xugadores espulsaos. Brown foi'l responsable de la trifulca al emburriar a la base Ward cuando intentaba enfusar a canasta.
 
Esti incidente, en parte, favoreció la remontada de Miami yá que [[Patrick Ewing]], [[Allan Houston]], [[Larry Johnson]], [[John Starks]] y Ward, o lo que ye lo mesmo, la columna vertebral d'aquellos Knicks, fueron sancionaos por tar arreyaos nel incidente. Ewing, Houston y Ward perdiéronse'l sestu en [[Nueva York]], ente que Starks y Johnson perdiéronse'l séptimu en [[Miami]]. Per parte de Miami, P.J. Brown perdióse dos partíos. Los Bulls de Jordan, que vencieron por 4-1, fueron, nuevamente, el so verdugu, esta vegada nes Finales de Conferencia EstiEste.
 
Miami celebró'l so décimu aniversariu na [[temporada 1997-98 de la NBA|temporada 1997-98]] llogrando la so 2ᵘ títulu de [[División Atlánticu (NBA)|División Atlánticu]] de manera consecutiva n'acabando con un récor de 55-27.<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_1998.html 1997-98 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> Sicasí, cayeron en 1ª ronda frente a [[New York Knicks]] no que se taba convirtiendo en toa una rivalidá dientro de la lliga. Un añu más, los incidentes chiscaron a esta eliminatoria. Esta vegada foi Mourning quien se perdería'l 5ᵘ partíu dempués de qu'ésti y el xugador de los Knicks Larry Johnson engardir nuna violenta agarrada. [[Jeff Van Gundy]], qu'ensin ésitu intentó acabar cola engarradiella, foi cutíu y Mourning abasnar pola pista. Esti enfrentamientu marcó la rivalidá ente Knicks y Heat. Van Gundy sufrió golpes na so cabeza y precisó puntosde sutura.
Llinia 110:
Alonzo fuera escoyíu pa xugar nos [[Xuegos Olímpicos de Sydney 2000]] cola [[Selección de baloncestu d'Estaos Xuníos|selección d'Estaos Xuníos]], consiguiendo la medaya d'oru, pero a la vuelta foi-y diagnosticada una grave afección renal, lo que fixo que se perdiera munchos partíos mientres la temporada. La baxa de Mourning dexó llucise a Anthony Mason, que llogró participar nel [[All-Star Game de la NBA 2001|All-Star]].
 
Los Heat de la [[temporada 2000-01 de la NBA|temporada 2000-01]] ufiertaron tres versiones un tanto distintes. Antes de la temporada, y de la mancadura de Mourning, Miami yera l'equipu a bater na [[Conferencia EstiEste]]. Mientres la temporada, los Heat volvieron llograr una campaña con 50 victories y amás Mourning incorporóse otra vegada al equipu pa los postreros partíos de la fase regular.<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_2001.html 2000-01 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> Dempués, los Heat fueron claramente barríos de los playoffs polos Hornets por un contundente 3-0.
 
Los dos siguientes temporaes fueron dos años pa escaecer. Riley perdióse los playoffs per primer vegada na so carrera como téunicu y trés xugadores como [[Tim Hardaway]], [[Bruce Bowen]] y [[Dan Majerle]], que fueren participes de los títulos de división, colar del equipu.
Llinia 133:
Aquella temporada tamién axuntó a dellos miembros conocíos en Miami. [[Ron Rothstein]], el primer téunicu na hestoria de los Heat, convertir n'entrenador asistente y tantu [[Steve Smith]] como [[Alonzo Mourning]] retornaron al equipu yá bien veteranos.
 
Miami llogró'l so segundu meyor récor na hestoria de la franquicia, 59-23.<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_2005.html 2004-05 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> Nos Playoffs ganaron 8 partíos siguíos nes 2 rondes iniciales ganando por 4-0 a [[New Jersey Nets|New Jersey]] y [[Washington Wizards|Washington]] respeutivamente. Nes Finales de la Conferencia EstiEste enfrentar a los [[Detroit Pistons]]. Los equipos ganaron, cada unu, dos de los cuatro partíos apostaos primero que Miami llograra una fácil victoria nel quintu alcuentru, dexando a los [[Detroit Pistons|Pistons]] en cantu de la eliminación, pero Miami perdió a Wade por causa de una distensión muscular. Ensin Wade, los Heat fueron ganaos por 91-66 nel sestu partíu. Nel séptimu y decisivu en [[Miami]], remaneció Wade forzando'l so estáu físicu, pero nun foi abondu por que Miami aportara a les sos primeres Finales. [[Detroit Pistons|Detroit]] venció 82-88 y, per segundu añu consecutivu, aportaba a les [[Finales de la NBA]], xusto al añu siguiente de llograr el so tercer títulu.
 
En pretemporada, los Heat camudaron casi por completu la plantía. Nel que ta consideráu como'l trade más grande tocantes a xugadores de la NBA, con 5 equipos y 13 xugadores arreyaos, los Heat consiguieron al antiguu All Star [[Antoine Walker]], [[Jason Williams]] y [[James Posey]], ente que s'esprendieron d'[[Eddie Jones]], [[Rasual Butler]] y [[Qyntel Woods]]. Miami tamién robló al futuru Hall of Fame [[Gary Payton]], de 37 años,<ref>NBA.com [http://www.nba.com/heat/news/heat_sign_payton_050922.html Los Heat fichen al veteranu Gary Payton], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> al tirador [[Jason Kapono]], y a [[Wayne Simien]], escoyíu nel [[draft de 2005]].
Llinia 143:
A pesar de les crítiques, l'equipu consiguió entrar nos playoffs, salir victoriosu de toles rondes y llegar a les [[Finales de la NBA]] per primer vegada na so hestoria, ónde ganó 4-2 a los favoritos [[Dallas Mavericks]]. [[Dwyane Wade]] consiguió'l [[MVP de les Finales de la NBA|MVP de les Finales]].
 
Nos meses de [[febreru]] y [[marzu]] llograron una racha de 15 victories en 16 partíos que dexó resurdir al equipu, que terminó la temporada con un récor de 52-30, el 2ᵘ meyor de la [[Conferencia EstiEste]], per debaxo de les 64 victories de los Pistons.<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_2006.html 2005-06 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref>
 
==== Playoffs de 2006 ====
Llinia 211:
El primer partíu na era del "Big three" de Miami, foi contra l'antiguu "Big three" de Boston Celtics, perdiendo los de Miami en Boston, 88-80, pero coles mancadures d'[[Udonis Haslem]] y [[Mike Miller]]. Los Heat nun tuvieron un bon empiezu, de cuenta que l'entrenador, [[Erik Spoelstra]], foi puestu n'entredichu, más cuando se supo d'un fregáu ente James y Spoelstra nun tiempu muertu.
 
Magar la irregular campaña, Wade, James y Bosh fueron escoyíos pal All-Star 2011, siendo la primer vegada que la franquicia unviaba trés xugadores a un mesmu All-Star. A principios de 2011, los Heat roblaben al veteranu base [[Mike Bibby]] en cortando a [[Carlos Alberto Arroyo|Carlos Arroyo]]. Finalmente, los Heat terminaron con un 54-24 y segundos de la Conferencia EstiEste tres los [[Chicago Bulls]]. En playoffs, vencieron a [[Philadelphia 76ers]] y a [[Boston Celtics]]. Nes finales de Conferencia vencieron a los Bulls de [[Derrick Rose]] por un 4-1, perdiendo solo'l primer partíu, y avanzando a les finales onde esperaben los [[Dallas Mavericks]] de [[Dirk Nowitzki]], emulando les finales de la temporada 2005-06, onde los Heat vencieren a los Mavericks y consiguieren el primer aniellu de la so hestoria.
 
Nes finales, los Heat vencieron el primer partíu, pero los Mavericks remontaron nel segundu. En ganando'l tercer partíu en [[Dallas]], perdieron el cuartu, onde LeBron tuvo un rendimientu paupérrimo. Nel quintu partíu, los Mavericks vencieron 112-103, remontando la eliminatoria. Nel sestu y decisivu, Dallas venció a Miami por 105-95, ganando'l primer aniellu de la so hestoria.
 
==== 2011-12: Campeones de la NBA ====
Yá nun quedaben escuses por que Miami Heat fuera campeón de la NBA, lideraos por LeBron James, Dwyane Wade y Chris Bosh y con un banquín estupendu conformáu por Mike Miller, [[Shane Battier]], [[Norris Cole]], el reboteador [[Udonis Haslem]], y la base anotador [[Mario Chalmers]], los Heat empezaron la temporada en bona forma, con un récor de 46-20 y segundos de la Conferencia EstiEste, yá que foi una temporada ''lockout'' y solo hubo 66 partíos. En playoffs, vencieron 4-1 a los [[New York Knicks]] de [[Carmelo Anthony]] en primer ronda. En segunda, enfrentar a los [[Indiana Pacers]], llegando a perder 2-1, y con Bosh mancáu. Magar tou, los Heat consiguieron remontar la eliminatoria a mercé d'unes grandes actuaciones de LeBron y Wade y pasando a les finales de Conferencia. Nelles enfrentáronse a los veteranos [[Boston Celtics]], contra los cualos tamién fueron perdiendo 3-2. Finalmente, ganaron en siete partíos tres un gran LeBron James.
 
Nes finales de la NBA, enfrentar a unos mozos [[Oklahoma City Thunder]], lideraos por [[Kevin Durant]] y que llegaben per primer vegada a unes finales. Los Heat empezaron perdiendo'l primer partíu. Conforme avanzaben les finales, los Heat amosáronse intratables, ganando por un global de 4-1 y con LeBron ganando'l MVP. Los Heat ganaben el segundu aniellu de la so hestoria, y xugadores como LeBron o Bosh, el primeru de la so carrera.
 
==== 2012-13: Defendiendo'l títulu ====
Los Heat llegaben como principales candidatos a defender el títulu; amás, llograron a [[Ray Allen]] procedente de [[Boston Celtics]] p'actuar como sestu home. Xugadores como [[Rashard Lewis]] o [[Chris Andersen]] llegaben pa encontiar les debilidaes del equipu. Los Heat demostraron un dominiu intratable a lo llargo de la temporada, llogrando 27 victories consecutives (la tercera mayor racha tres les 33 de los Lakers de la 71-72 y l'actual de Golden State Warriors de 28 que vien de la 14-15 y tola 15-16) y rematando primeros na Conferencia EstiEste y en tola lliga, con un 66-16 que, coles mesmes, convertir nel récor de franquicia.
 
==== Campeones de la NBA per segunda vegada consecutiva ====
Llinia 245:
Sicasí la primer metá de la temporada foi más que desastrosa, terminó con 11-30, el segundu peor récor de tola lliga. Sicasí l'equipu supo sobreponese a les adversidaes, empezando a ganar, llegando a una racha de 13 partíos consecutivos. Con actuaciones estelares como la de Dion Waiters, James Johnson, Ellington, Dragić y de xacíu Whiteside. De cuenta que l'equipu termino la temporada regular con una marca de 41-41 (.500) llogro que nengún otru equipu na NBA llevara a cabu enxamás.
 
A pesar de los esfuercios el Heat nun entró a los Playoffs del 2017, pos a pesar de ganar el so postreru partíu, precisaba que los Bulls de Chicago o los Pacers d'Indiana, perdieren esti mesmu. Esto nun asocedió y el Heat, terminó en novenu llugar de la Conferencia EstiEste.
 
Pola fazaña del equipu mientres la segunda metá de la temporada, Erik Spoelstra foi nomáu al Coach del añu, quedando en segundu llugar debaxo del Direutor Téunicu de los Rockets, con sede en Houston