Diferencies ente revisiones de «Xinebra (ciudá)»

Contenido eliminado Contenido añadido
introduccion
Llinia 2:
'''Xinebra''' (en [[francés]], [[idioma oficial]], '''Genève''' [ʒəˈnɛv]) ye una ciudá y comuña [[suiza]] capital del [[Cantón de Xinebra]]. Ye la segunda ciudá suiza dempués de [[Zúrich]] y la primera na [[Romandía]].
 
Xinebra ye una ciudá global, centru financieru y mundial de la diplomacia por cuenta de la presencia de numberoses organizaciones internacionales, ente elles la see de munchos de los organismos de les [[Organización de les Naciones Xuníes|Naciones Xuníes]]​<ref>https://www.nytimes.com/1990/06/24/travel/staying-on-the-safe-side-geneva.html</ref> y la [[Cruz Roxa|Cruz Roja]].<ref>travel.nytimes.com/2007/09/16/travel/16hours.html?scp=1&sq=Geneva+Switzerland&st=nyt</ref>​ Ello ye que [[Xinebra]] ye la ciudá qu'alluga'l mayor númberu d'organizaciones internacionales del mundu.​<ref>François Modoux, "La Suisse engagera 300 millions pour rénover le Palais des Nations", ''Le Temps'', Friday 28 June 2013, page 9.</ref> Ye tamién el llugar onde se roblaron los [[Convenios de Xinebra]], que principalmente se refieren al tratamientu, en situaciones béliques, de los non combatientes y los prisioneros de guerra.
{{entamu}}
 
Xinebra foi asitiada como'l novenu centru mundial financieru más importante tocantes a competitividá nel Índiz Global de Centros Financieros, per delantre de [[Frankfurt del Main|Frankfurt]], y el terceru n'[[Europa]] dempués de [[Londres]] y [[Zúrich]].​<ref>Mark Yeandle, Jeremy Horne, Nick Danev (septiembre de 2008). «The Global Financial Centres Index 4» (PDF). ''Z/Yen Group''. City of London. Archivado desde el original el 5 de febrero de 2009. Consultado el 17 de enero de 2009.</ref> Xuna encuesta de 2009 realizada por Mercer amuesa que Xinebra ye la tercer ciudá con más alta calidá de vida del mundu (por detrás de [[Viena]] y [[Zúrich]]).<ref>Mark Yeandle, Jeremy Horne, Nick Danev (septiembre de 2008). «The Global Financial Centres Index 4» (PDF). ''Z/Yen Group''. City of London. Archivado desde el original el 5 de febrero de 2009. Consultado el 17 de enero de 2009.</ref>​ La ciudá foi conocida como "la metrópolis más compacta del mundu y la capital de la paz".<ref>https://www.myswitzerland.com/en/destinations/geneva/</ref>​ Sicasí, ente [[2009]] y [[2011]], Xinebra apaeció como la cuarta y quinta ciudá, respectivamente, más cara del mundu.<ref>https://www.mercer.com/newsroom.html#Top_50
 
<br /></ref>{{entamu}}
 
== Referencies ==
[[Categoría:Comuñes de Xinebra]]
[[Categoría:Llocalidaes de Suiza]]