Diferencies ente revisiones de «Galenu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: localización => llocalización
m iguo enllaz: "#http://elpais\.com#" => "https://elpais.com"
Llinia 31:
La fecha de la so muerte envaloróse tradicionalmente en redol al añu [[200]], basando esta conxetura en referencies del sieglu X, del [[léxicu de Suda]]. Sicasí, otros espertos retrasen la fecha de la so muerte hasta [[216]].
 
El gran prestíu del que goció, non llindáu a Roma, deber en parte a la so gran actividá lliteraria, con más de cuatrocientos testos, de los que nos llegaron unos cientu cincuenta, principalmente al traviés de traducciones de gran méritu na dómina pero llindada fiabilidá. En 2015 afayóse un [[palimpsestu]] de la so obra ''[[De los preparaos y los poderes de los remedios simples]]'', qu'espera dea lluz sobre dalgunos carauterístiques del autor.<ref>[httphttps://elpais.com/elpais/2015/06/11/ciencia/1434006669_068676.html Los raigaños ocultos de la medicina, nun antiguu manuscritu]</ref>
 
La obra de Galeno basar na tradición [[Hipócrates|hipocrática]], a la que xune elementos del pensamientu de [[Platón]] y [[Aristóteles]], que recibe al traviés del estoicismu de [[Posidonio]]. Amás, tuvo una escelente formación que-y dexó conocer en fondura les distintes escueles médiques del momentu y añedir a tou ello les sos contribuciones orixinales.