Diferencies ente revisiones de «Seleición masculina de fútbol d'Italia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m enllaces seguros: "#http://((?:www\.)?elmundo\.es)#" => "https://$1"
m iguo plurales: "/\bn'el colores\b/" => "nos colores"
Llinia 569:
Per aquellos años, la escuadra italiana vistía un uniforme dafechu blancu, un color bien típicu de la dómina y de munchos otros equipos, al ser lo más económico y bono d'iguar, por cuenta de la escasez de color, de difícil y costosu llogru. Amás decantáronse por esi color n'honor del equipu más fuerte entós daquella d'Italia, el [[Unione Sportiva Pro Vercelli Calcio|Pro Vercelli]] anque s'especula con que la verdadera razón d'el color blancu foi que al nun decantase entá por nengún color, decidieron vistir asina.<ref>Chiesa, p. 41.</ref> Con ella solamente xugaría 3 partíos. Llueu camudaría'l so color na camiseta por un azul celeste, que s'escurecería coincidiendo cola celebración del [[Copa Mundial de Fútbol de 1934|segundu Mundial de fútbol]] celebráu en 1934 n'[[Italia]].
 
Ésti uniforme clásicu de la seleición italiana, que yá nun abandonaría hasta l'actualidá, consta de camiseta azul y pantalones blancos. Pal segundu uniforme produzse una alternanza n'elnos colores de camiseta y pantalón. El color de la camiseta azul ye la que-y da a la seleición el so llamatu de (it.) «''La Squadra Azzurra''». La eleición d'el color azul provien del estandarte de la [[Casa de Saboya|familia real de los Saboya]], reis d'Italia dende la [[Unificación d'Italia|unificación del país]].
 
Dende l'añu 2008, hasta'l 2010, nel uniforme d'Italia, pola so condición de campeón del mundu, portaba'l "escudu del campeón mundial" dau pola [[FIFA]]. Anguaño, la marca deportiva Puma encargar de fabricar los uniformes de la seleición italiana.<ref>{{Cita web |url=http://es.fifa.com/worldcup/organisation/media/newsid=868129/index.html |títulu=Italia recibe'l primer escudu del campeón mundial (Fifa.com) |fechaacceso=2 de setiembre de 2008 |autor=Fifa.com}}</ref>