Diferencies ente revisiones de «Tim Burton»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: "caracterizar" => "carauterizar"
m iguo plurales: "/\bn'el colores\b/" => "nos colores"
Llinia 61:
En 1990, Burton redactó, al pie de Caroline Thompson, el guión del so siguiente llargumetraxe, sol títulu de ''[[Edward Scissorhands]]'', que sería interpretáu por [[Johnny Depp]].<ref> Depp siguiría collaborando na repartida estelar de les siguientes producciones de Burton, como ''Ed Wood'', ''Sleepy Hollow: La Lleenda del Caballeru ensin Cabeza'', ''Charlie y la fábrica de chocolate'', ''Corpse Bride (La novia cadabre de Tim Burton)'', y el so más recién musical, ''Sweeney Todd''.</ref> quien fuera escoyíu pal rol protagonista de Edward, un personaxe creáu por un excéntrico inventor (interpretáu por Vincent Price, na que fuera la so última actuación antes de finar). D'alcuerdu al argumentu, Edward paecía humanu, pero de manera peculiar, nun fuera termináu totalmente pol so creador al morrer ésti de manera repentina, dexando a la so creación con unes visibles tisories en llugar de manes. Allugada nos suburbios —se filmó en [[Florida]]—, la película ye considerada como l'autobiografía de Burton, centrada na so infancia dientro de los suburbios en [[California]]. Price dalguna vegada comentó que "Tim ye Edward". Auníu a esta declaración, atopábase'l comentariu de Johnny Depp —redactáu darréu nel prólogu del llibru de Mark Salisbury, ''Burton on Burton''—, refiriéndose al so primer alcuentru col cineasta pal filme.
 
''Edward Scissorhands'' ta considerada la meyor película de Burton por numberosos fanáticos y críticos, al presentar una estética bien carauterística del cineasta rellacionada con distintes composiciones visuales, llevaes a la mayor llende —tanta nes escenes como n'elnos colores y testures, según los diseños de los llugares, personaxes y oxetos—, representando la so particular recepción visionaria del [[romanticismu]] más inocente al traviés del argumentu onde un mozu nun conoz l'amor en nenguna de les sos derivaciones, y siendo finalmente tal el sentimientu exercíu que resulta nuna hestoria emotiva y entrañable. Según la páxina de crítica de cine web rottentomatoes.com, la película tien 92% d'aprobación; y vuélvese, al llau de ''Pesadilla antes de Navidá'' y ''Ed Wood'', nes películes de Burton con más aprobación pola crítica, siquier, según esa páxina.
 
Amás de Depp y Price, la película cuntó coles interpretaciones de Winona Ryder, [[Dianne Wiest]] y [[Kathy Baker]] ente otros.