Diferencies ente revisiones de «Boulogne-Billancourt»

Contenido eliminado Contenido añadido
m películes
m iguo testu: "Castillo de" => "Castiellu de"
Llinia 135:
A principios del sieglu XIV, yera un pequeñu pueblu dedicáu a la viticultura que se constituyera sobre una antigua aldega maderera y que recibía'l nome de [[Mesnuls-lès-Saint-Cloud]]. Taba nuna zona de camín utilizada polos pelegrinos que diben visitar el [[Mont Valérien]], tenía nes sos proximidaes la vieya ponte de madera de [[Saint-Cloud]], que databa del añu 841. En [[1330]] el rei [[Felipe IV de Francia]] fixera construyir, sobre un terrén vencíu pola abadesa de Montmartre, una ilesia dedicada a la virxe de [[Boulogne-sur-Mer]], que daquella yera un importante llugar de pelegrinación, dicha ilesia denominóse [[Notre-Dame de Boulogne la Petite]]. Por cuenta de ello'l pueblu constituyir por primer vegada como parroquia independiente y pasa a denominase pasu ente pasu [[Boulogne-la-Petite]], el territoriu había estáu controláu pola [[abadía de Montmartre]] dende [[1134]].
 
A partir de [[1528]] Boulogne espolleta gracies a la construcción del [[CastilloCastiellu de Madrid]] (entós llamáu de Boulogne) por orde de [[Francisco I de Francia|Francisco I]] y la so posterior influyencia; produzse amás escontra [[1548]] la reactivación de la zona como centru de producción maderera a iniciativa del rei [[Enrique II de Francia|Enrique II]].
 
Mientres los años 1660 , [[Lluis XIV]] crea una carretera asfaltada, que ye l'actual avenida Jean Baptiste Clément. Boulogne convertir nun puntu de parada pa los cortesanos de Saint-Cloud y [[Versalles]], llocalidaes que se conecten alredor de 1685 al traviés d'otra nueva carretera, l'actual Rue du Vieux Pont de Sèvres, y una nueva ponte. La llocalidá convertir nun satélite de Versalles que se beneficia del tránsitu de persones producíu poles "vacaciones perpetues" la Corte ente Rambouillet y Marly, llugares de prestar del Rei. La pequeña parroquia crez a lo llargo de la primer cai, y la so población algama en 1717 los 1200 habitantes, cifra que se va triplicar nes feches previes a la revolución.