Diferencies ente revisiones de «Góspel»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: "caracterizar" => "carauterizar"
m completo enllaces
Llinia 31:
Sicasí, la hestoria suxure qu'una interpretación puramente política nun basta pa esplicar la conversión masiva de los africanos al evanxeliu de [[Xesucristo]].
 
Estos [[inmigrante|inmigrantes]]s forzosos traen consigo un estilu musical propiu. Una vida comuñal basada na música y el baille, siempres dirixíu por una [[Preséu de percusión|percusión]] insistente, incorporar al ritu de la recién descubierta fe cristiana. El cantar acentuar cola animada participación de los oyentes (exhortaciones, palmes, baille improvisáu). Adulces la música eclesiástica blanca, europea, estéril —a oyíos d'estos nuevos conversos— tresfórmase, y nacen los llamaos espirituales negros».
 
Como señala Eileen Southern, catedrática de Música y Estudios Afroamericanos de la Universidá de Harvard (EE. XX.), la melodía de los espirituales sueli ser modal o pentatónica, con una constante improvisación melódica y testual. Hai frases musicales que se repiten con variaciones, dirixiendo'l cantante principal y faciendo ecu'l coru, creando un patrón de llamaes y respuestes, siempres marcáu con un pulsu implacable.