Diferencies ente revisiones de «Estación d'El Caleyu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
m iguo testu: llínea => llinia
Llinia 3:
 
== Historia ==
La estación foi abierta al tráficu'l [[23 de xunetu]] de [[1874]] cola puesta en marcha del tramu [[La Pola (Ḷḷena)|La Pola]]-[[Xixón]] de la llíneallinia que pretendía xunir [[Llión]] con [[Xixón]].​ La construcción foi obra de la [[Compañía de los Ferrocarriles d'Asturies, Galicia y Llión]] creada para siguir coles obres empecipiaes por Noroeste, anterior titular de la concesión.​ Sicasí la so situación financiera nun foi muncho meyor que la de la so antecesora y en 1885 acabó siendo absorbida per la ''Compañía de los Caminos de Hierro del Norte de España''.​ En 1941, la nacionalización del ferrocarril n'España supunxo la desapaición d'esta postrera y la so integración na acabante crear [[Red Nacional de los Ferrocarriles Españoles|RENFE]].
 
Dende'l 31 d'avientu de 2004 [[Renfe Operadora]] esplota la llíneallinia ente qu'[[Adif]] ye la titular de les instalaciones ferroviaries.
 
== Servicios ferroviarios ==
Llinia 14:
La frecuencia de los trenes a [[Uviéu]], teniendo en cuenta que dambes llínees faen parada nella, ye de media hora en díes llaborables.
 
La mayoría de los trenes son de la [[Llinia C-2 (Cercaníes Asturies)|llíneallinia C-2]], pero a lo llargo del día faen parada unos 10 trenes de la [[Llinia C-1 (Cercaníes Asturies)|llíneallinia C-1]], que conecta con [[Xixón]] y [[La Pola (Ḷḷena)|La Pola]].
 
La duración del viaxe ye d'unos 5 minutos a [[Uviéu]] y de daqué menos de 40 minutos hasta [[Xixón]] nel meyor de los casos.