Diferencies ente revisiones de «Giuseppe Pella»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
Limotecariu (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
Llinia 4:
Nació en [[Valdengo]], [[Piedmont]]. Depués de la so graduación n'economía y comerciu, xuntar a Democracia Cristiana (DC), la nala derecha del partíu. El so primer cargu políticu foi la de Secretariu de Finances na primera y segunda alministración del gabinete de De Gaspieri.
 
Pella foi Ministru de l'Ayalga en 1948 hasta 1953, ganando la enemistá de comunistes y socialistes, dellos miembros del DC por cuenta de la so política lliberal y monetarista. Dempués de la crisis política causada pola fallíu Llei de Trucos, Pella foi nomáu Primer Ministru poles deliberaciones del gobiernu provisional. Pella ganó entá más crítiques, cuando al traviés de la emisión de declaraciones nacionalistes, creó conflictos con [[Josip Broz PedreteTito|PedreteTito]] sobre'l [[Territoriu llibre de Trieste]]. Arrenunció'l 12 de xineru de 1954.
 
Más tarde foi nomáu Ministru d'Asuntos Esteriores, so l'alministración d'[[Adone Zoli]] (1957-1958) y [[Antonio Segni]] (1959-1960). Contrariu escontra l'alianza ente'l DC y el Partíu Socialista, retirar de la política de “primer llinia” hasta 1972, cuando foi nomáu Ministru de Finances nel curtiu gobiernu de [[Giulio Andreotti]].