Diferencies ente revisiones de «Muriu de Berlín»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: impactos => impautos
Limotecariu (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
Llinia 39:
Ulbricht foi, d'esa forma, el primeru n'emplegar el conceutu «muro», dos meses primero que se construyera.
 
Ello ye que los aliaos occidentales fueron informaos del acordonamiento de Berlín Oeste polos miembros del plan Midíes drástiques», pero fueron sosprendíos pol calendariu y l'amplitú de les barreres. L'accesu direutu a Berlín Oeste nun se cortó, nin foi atayáu con fuercies militares. El Serviciu Secretu de la RFA ([[Bundesnachrichtendienst]] – BND) yá disponía d'información similar dende mediaos de xunetu. Tres la visita de Ulbricht a [[Nikita JrushchovKhrushchov|JrushchovKhrushchov]] mientres les xuntes de los países miembros del Pactu de Varsovia del 3 al 5 d'agostu, el BND informó:
 
{{cita|Les informaciones disponibles amuesen que'l réxime de [[Pankow]] trata de llograr el beneplácito de Moscú pa poner a valir midíes rigoroses de bloquéu. En particular el bloquéu de la frontera de Berlín cola interrupción del tráficu de metros y tranvíes ente Berlín Esti y Berlín Oeste (...) Queda por resolver si Ulbricht va ser capaz de llograr un alcuerdu tal con Moscú.}}
Llinia 65:
 
=== Reaición de los aliaos ===
La reaición occidental ante la construcción del muriu foi lenta: pasaron 20 hores hasta l'apaición de les fuercies militares na frontera; 40 hores hasta que se comunicaron col comandante soviéticu de Berlín; 72 hores hasta que protestaron ante la diplomacia de Moscú. Cada vez hubo más rumores de que los soviéticos aseguraren a los aliaos occidentales que nun amenaciaríen los sos derechos. La esperiencia del bloquéu amosara a los aliaos que Berlín Oeste taría amenazada, asina que la construcción del muriu foi una confirmación material del ''statu quo'', que se ''encimentó'', nel sentíu lliteral de la pallabra. La Xunión Soviética abandonó'l so pidimientu de que Berlín Oeste tuviera «llibre» de tropes aliaes, que formulara nel [[Nikita JrushchovKhrushchov|Ultimátum de JrushchovKhrushchov]] de 1958.
 
Reaiciones internacionales en 1963: