Diferencies ente revisiones de «Vostok 1»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: Unión Soviética => Xunión Soviética
Limotecariu (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
Llinia 43:
El vuelu de Gagarin consistió en namái una órbita a la [[Tierra]] a una altitú de 315 [[kilómetru|km]]. La carga de la nave incluyía equipamientu de soporte vital, radio y televisión pa monitorizar les condiciones de la cosmonauta.
 
Nesta misión, Gagarin profirió la so famosa frase «''La Tierra ye azul''». Según los comentarios de los medios soviéticos, mientres la órbita Gagarin comentó: «''Equí nun veo a nengún [[Dios]]''». Sicasí, nun hai nenguna grabación que demuestre que Gagarin pronunció eses pallabres.<ref>[http://www.cosmoworld.ru/spaceencyclopedia/gagarin/index.shtml?doc10.html Grabación de conversaciones de Gagarin cola Tierra.] (en rusu)</ref> Sicasí, sábese que foi [[Nikita JrushchovKhrushchov]] quien en ciertu contestu dixo: «''Gagarin tuvo nel espaciu, pero nun vio a nengún Dios ellí''». Depués, estes pallabres empezaron a ser atribuyíes a la cosmonauta.<ref>[http://www.interfax-religion.ru/orthodoxy/?act=interview&div=73&domain=1 Entrevista con un amigu cercanu de Gagarin.] (en rusu)</ref> Lo que sí se sabe con certidume ye que la cosmonauta dixo dende'l Vostok 1 al orbitar la Tierra: «''Pobladores del mundu, salvaguardemos esta guapura, nun la destruyamos''».
 
[[Archivu:Gagarin Capsule.jpg|thumb|250px|Cápsula habitable de Vostok 1, usada por Gagarin n'el so primera y únicu vuelu órbital. Agora espuestu nel Muséu de RKK Enerxía, pela rodiada de Moscú.]]