Diferencies ente revisiones de «Indochina francesa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m topónimos: Hiróxima => Hiroshima
svg
Llinia 81:
Unos venti años más tarde y de resultes del asesinatu de 10 000 cristianos y del obispu español José María Díaz Sanjurjo, una [[espedición francu-española a Conchinchina|espedición francu-española]] foi entamada al mandu de [[Rigault de Genouilly]], xefe de les fuercies navales de Francia en China. El conde Waleswki, ministru francés d'Esteriores solicitó a la reina [[Sabela II d'España|Sabela II]] la cooperación d'España al traviés de la unviada de tropes dende Filipines. El gobiernu español aceptó unviando alredor de 1500 homes so les órdenes del coronel Ruiz de Lanzarote, que desembarcó'l [[31 d'agostu]] de [[1858]] conquistando les fortificaciones annamitas.
 
[[Archivu:Map of French Indochina expansion.jpgsvg|thumb|230px|Mapa d'[[Indochina]] qu'amuesa les meyores y anexones franceses (''n'azulviola'').]]
 
El [[16 de febreru]] de [[1859]] la ciudá de [[Saigón]] tamién foi conquistada poles tropes de [[Ruiz de Lanzarote]]. Nel mes d'abril del mesmu añu, a pesar del amenorgamientu de les fuercies espedicionaries provocaes pola unviada de parte del contingente francés a China, vuelve producise una nueva victoria contra los annamitas, pero la escasez de tropes obligó al mandu francés a sacupar Saigón el [[23 de mayu]] de [[1860]]. Na zona quedaron solo alredor de 1000 militares franceses y españoles, que llucharon contra les fuercies annamitas, superiores en númberu a les suyes. El [[5 de xunu]] de [[1862]] roblar en Saigón un tratáu de paz poniendo fin a la guerra nel que s'alcordaba: