Diferencies ente revisiones de «Laura Marcos»

Contenido eliminado Contenido añadido
Creala dafechu
 
mSin resumen de edición
Llinia 1:
{{llocalidá}}
'''Laura Marcos''' ([[1987|1982]], [[Mieres]]), ye una escritora narradora y poeta [[Asturies|asturiana]]. Ye llicenciada en filoloxía inglesa y especialista en filoloxía asturiana y dirixe y presenta'l programa web "La clá invisible".
 
'''Laura Marcos''' ([[1987|1982]], [[Mieres]]),{{nym}} ye una escritora narradora y poeta [[Asturies|asturiana]]. Ye llicenciada en filoloxía inglesa y especialista en filoloxía asturiana y dirixe y presenta'l programa web "La clá invisible".
Tien participao na antoloxía editada por Antón García ''La prueba del once'' (Ediciones Saltadera, 2015) con otros 10 poetes mozos del panorama asturianu, y nel llibru coleutivu autoeditáu ''Degeneración salvaje'' xunto con Pablo X. Suárez y otros poetes.
 
Tien participaoparticipáu na antoloxía editada por [[Antón García]] ''La prueba del once'' ([[Ediciones Saltadera]], 2015) con otros 10 poetes mozos del panorama asturianu, y nel llibru coleutivu autoeditáu ''Degeneración salvaje'' xunto con [[Pablo X. Suárez]] y otros poetes.
En 2017 asoleyó la que diba ser la so primer obra en solitario: ''Cuentos de Ser y de Tar'' (Ediciones Trabe), una esbilla de 10 cuentos que mecen realismu y fantasía y que tuvo bones crítiques en medios como Goodreads o El Súmmum Revista Cultural. A la so obra lliteraria y en delles ocasiones premiada, Laura Marcos súma-y una faceta de crítica lliteraria nel espaciu "La clá invisible" na plataforma de YouTube PlayPresta nel qu'analiza los llibros y autores asturianos de toles époques poniendo un procuru especial nos autores más nuevos y interesantes.
 
En 2017 asoleyó la que diba ser la so primer obra en solitariosolitariu: ''Cuentos de Serser y de Tartar'' ([[Ediciones Trabe]]), una esbilla de 10 cuentos que mecen realismu y fantasía y que tuvo bones crítiques en medios como Goodreads o El Súmmum Revista Cultural.{{ensin referencies}} A la so obra lliteraria y en delles ocasiones premiada, Laura Marcos súma-y una faceta de crítica lliteraria nel espaciu "La clá invisible" na plataforma de [[YouTube]] ''[[PlayPresta]]'' nel qu'analiza los llibros y autores asturianos de toles époques poniendo un procuru especial nos autores más nuevos y interesantes.
<br />
 
== Premios ==
{{ensin referencies}}
 
* L’HorruL'Horru del Carbayedo 2019 de microrrelatos
* XXVI Premiu Fernán-Coronas 2019 pol poemariu “Díes"Díes otros”otros"
 
== Obres ==
 
=== En solitariu ===
* ''Cuentos de Serser y de Tartar'' (Ediciones Trabe, 2017)
 
* Cuentos de Ser y de Tar (Ediciones Trabe, 2017)
 
=== En llibros colectivos y antoloxíes ===
* ''La prueba del once'' (Ediciones Saltadera, 2015)
* ''Degeneración salvaje'' (Autoeditáuautoeditáu)
 
[[Categoría:Persones de Mieres]]
* La prueba del once (Ediciones Saltadera, 2015
* Degeneración salvaje (Autoeditáu)