Diferencies ente revisiones de «Empirismu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: "Sto." => "Stu."
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Pitágoras +Pitágores)
Llinia 73:
«L'home ye la midida de toles coses» ye la frase que vien resumir esti enclín. Atribuyir a [[Protágoras]] unu de los notables sofistes con quien [[Sócrates]], (Platón), sostien discutiniu. Nome que queda históricamente consagráu por dar títulu a unu de los más conocíos “Diálogos” de Platón.<ref>Pa la oposición ente estos dos postures na Atenes clásica, vease'l [[Teeteto (diálogu)|Teeteto]] de [[Platón]].</ref>
 
La tradición más racionalista ta representada pol pensamientu metafísicu griegu y la tradición más amestada a la tradición cristiana n'Occidente: los [[presocráticos]], [[PitágorasPitágores]], [[Platón]] y [[Aristóteles]] y sobremanera el [[platonismu]] y el [[neoplatonismu]], pos n'últimu términu esti pensamientu unvia a un [[primer principiu]], que los cristianos refieren a Dios.
La tradición más empirista ta representada polos [[sofistes]] y los [[Escepticismu filosóficu|escépticos]], pero cada escuela ([[Estoicismu]], [[Escuela cínica|Cinismu]], [[Epicureísmu]], [[Pirrón|Pirronismu]]) y cada momentu históricu tien los sos respeutivos representantes con diversos matices más o menos cercanos al empirismu o al racionalismu.