Diferencies ente revisiones de «Desmond Dekker»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Robot: Cambeu automáticu de testu (-éxit(u|os) +ésit\1)
m Robot: Cambeu automáticu de testu (- relaci + rellaci)
Llinia 5:
Los primeros ésitos menores llegáron-y a mediaos de los años 60 na so tierra caribeña. Al entamu de la so carrera, la so música yera sincera y correcta. Foi a lo llargo de los años 60 cuando se tornó más políticu, treslladóse a Inglaterra y collechó allí el so primer ésitu cola canción inspirada en James Bond 007 (Shanty Town), y qu'algamó gran sonadía ente los [[rude boys]] (mozos xamaicanos de los ''ghettos'' dedicaos a la delincuencia y a semar el terror).
 
La fama a nivel internacional llegó-y en [[1969]] con ''The Israelites'', un cantar que fala de la relaciónrellación ente la probitú y la violencia. Tanto en Gran Bretaña como en muchos otros países llogró asína asitiase nel númberu ún de les llistes. Foi el primer intérprete xamaicanu en metese nel mercáu [[Estaos Xuníos|estaunidense]] con música auténticamente xamaicana.
 
Desmond Dekker morrió d'un ataque al corazón el 25 de mayu de 2006, nel so llar de [[Surrey]], [[Inglaterra]], a la edá de 64 años. Dekker yera divorciáu y tenía un fíu y una fía.