Diferencies ente revisiones de «Tino Casal»

m
Robot: Cambeu automáticu de testu (- relaci + rellaci)
m (Robot: Cambeu automáticu de testu (-éxit(u|os) +ésit\1))
m (Robot: Cambeu automáticu de testu (- relaci + rellaci))
Estudiando na Escuela d'Artes y Oficios d'[[Uviéu]], Tino formó con unos amigos un grupu de rock que llamaron «Zafiros Negros». Unos años depués tuvo la oportunidá d'ingresar como cantante con «Los Archiduques», grupu punteru del rock asturianu que llograra grabar un discu. Casal foi'l cantante escoyíu pa la so segunda grabación, ''Lamento de gaitas''. Depués el grupu entraría nun tiempu de pasividá y cuando en [[1968]] editaron el siguiente discu nun tivieron una respuesta afayadiza del mercáu y Tino Casal decide abandonar el grupu.
 
Dedicóse a estudiar arte y decoración y a viaxar pel extranxero, n'especial [[Alemaña]] y [[Londres]], onde se relacionórellacionó con delles de les estrelles del naciente ''Glam'', ente ellos [[Brian Ferry]] y [[David Bowie]].
 
Depués d'abandonar a «Los Archiduques», y entamar la so carrera como cantante solista, presentóse al [[Festival de Benidorm]] onde coyechó un enorme ésitu na so edición de [[1975]], pero abandonó esta nueva etapa pa dedicase a la producción porque «queríen llanzame como un cantante melódicu/folkloricu». Dientro d'esta actividá de productor trabayó con grupos como «Goma de Mascar», «Salvajes», «Obús» y «Tacones».
5710

ediciones