Diferencies ente revisiones de «Shogunato Tokugawa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- el [[e + l'[[e)
m preferencies llingüístiques: '/\b(re(l))(atu|atos)\b/i' => '$1$2$3'
Llinia 304:
Nel añu [[1954]], el direutor xaponés [[Akira Kurosawa]], retrató parte de la sociedá d'esta dómina na so película ''[[Los siete samuráis]]''. Nella, un grupu de llabradores cansaos de ser costantemente atacaos per una banda de foraxíos, contrata los servicios de siete ronin pa defendelos. La película sirvió más palantre como base pa otru clásicu de la hestoria del cine, ''[[Los siete magníficos]]''.
 
Años más tarde, en [[1980]], Kurosawa dirixe ''[[Kagemusha]]'', relaturellatu alrodiu de [[Takeda Shingen]] y la [[batalla de Nagashino]] ente les cles de Tokugawa y Takeda. [[George Lucas]] y [[Francis Ford Coppola]] fueron los productores executivos de la versión internacional, gracies a que convencieron a la [[20th Century Fox]] de qu'ayudara a la productora orixinal, [[Toho Studios]] a terminar la película en cuenta de los derechos de distribución a nivel mundial.
 
En [[1975]] l'escritor británicu [[James Clavell]] publicó la novela titulada ''[[Shogún, señor de samuráis]]''. La hestoria narra les aventures d'un marín inglés, convertíu en samurái, en llancando'l so barcu nes mariñes de [[Xapón]]. Anque se trata d'una ficción, los sos personaxes principales tán basaos nes siguientes figures históriques: