Diferencies ente revisiones de «Ácidu sulfúrico»

Contenido eliminado Contenido añadido
m nomes propios
m iguo parámetru de plantía
Llinia 77:
Nesti procesu, un amiestu de gases secos que contién del 7 al 10&nbsp;% de SO<sub>2</sub>, según la fonte de producción de SO<sub>2</sub> (el valor inferior correspuende a plantes que turren piritas y el superior a les que quemen azufre), y de un 11 a 14% d'O<sub>2</sub>, se precalienta y una vegada depurada al máximu, pasa a un convertidor d'unu o más llechos catalíticos, por regla xeneral de platino o pentóxidu de vanadiu (V<sub>2</sub>O<sub>5</sub>), onde se forma'l SO<sub>3</sub>. Suélense emplegar dos o más convertidores.
 
Los rendimientos de conversión del SO<sub>2</sub> a SO<sub>3</sub> nuna planta en funcionamientu normal bazcuyen ente'l 96 y 97&nbsp;%, pos la eficacia inicial del 98&nbsp;%<ref>{{cita web | url = http://www.csgrouppr.com/images/Tecnomundo_20Sept_07_6.pdf | títulotítulu = Manufactura d'Ácidu sulfúrico}}</ref>
amenorgar col pasu del tiempu. Esti efeutu d'amenorgamientos vese más acusáu nes plantes onde s'utilicen piritas de partida con un altu conteníu d'arsénicu, que nun s'esanicia totalmente y acompaña a los gases que se someten a catálisis, provocando l'envelenamientu del catalizador. Poro, n'ocasiones, el rendimientu puede baxar hasta algamar valores próximos al 95%.