Diferencies ente revisiones de «Alministración llocal nos Estaos Xuníos»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
mSin resumen de edición
Llinia 1:
El términu '''alministración o gobiernu llocal nos Estaos Xuníos''' compriende'l conxuntu de xurisdicciones alministratives de nivel soestatal. La mayoría de los estaos y territorios tienen polo menos dos niveles de gobiernu llocal: los condaos (''counties''), sodividíos en conceyos (''townships'') en dellos estaos, y municipalidaes (''municipalities''). A nivel municipal, amás, hai estremaos tipos d'entidaes de gobiernu: la ciudá (''city''), la villa (''town''), el distritu (''borough'') y el pueblu (''village''). La naturaleza y competencies d'estos tipos d'entidaes municipales varíen d'un estáu a otru.
 
Munches fasteres rurales, ya inclusu dalgunes árees suburbanes de munchos estaos, nun tienen dengún tipu de gobiernu más qu'el del condáu. Notros llugares esiste la figura de la [[ciudá-condáu consolidada]], na que les funciones y competencies de la ciudá y el condáu son desempeñaes por un únicu gobiernu municipal. En sitios como [[Nueva Inglaterra]] les villes (''towns'') son la única unidá de gobiernu llocal, y los condaos esisten únicamente a nivel nominal y pa propósitos estremaos del gobiernu del territoriu (por exemplu como xunidá d'encuadramientu de la población pa los datos censales).
 
A estos tipos xenerales de gobiernu llocal superpónense delles veces entidaes de gobiernu llocales o rexonales creaes con un propósitu específicu, como los distritos escolares o los distritos de bomberos, alcantarilláu, tresporte públicu, biblioteques, parques públicos, viesques...