Diferencies ente revisiones de «Blake Edwards»

Contenido eliminado Contenido añadido
m nomes propios: Lleo => Leo
m preferencies llingüístiques: adaptación => adautación
Llinia 13:
La so carrera toma 50 años. Anque, etiquetáu pa la hestoria como "direutor de [[comedia|comedies]]", Edwards pasióse por tolos [[xéneru cinematográficu|xéneros]] y dalgunos de los sos [[melodrama|melodrames]] convirtiéronse en verdaderos clásicos.
 
Como direutor de cine, la so última película foi un indignu final: '''''[[El fíu de la pantera rosa]]''''' de [[1993]], con [[Roberto Benigni]]. En televisión foi una nueva adaptaciónadautación pa la televisión de ''[[Victor Victoria]]'' ([[1982]]) rodada en [[Victor/Victoria (película)|1995]]. Dempués, dexó de dirixir aquexáu de fatiga crónica. Edwards pasó a la hestoria del séptimu arte por: '''''[[Almuerzu con diamantes]]''''' (1961) o la meyor interpretación d'[[Audrey Hepburn]] que'l públicu recuerda, sobre la novela de [[Truman Capote]]; '''''[[Días de vino y rosas]]''''' (1963), o la comedia amargosa más brillosa y aclamada enxamás rodada sobre'l mundu del alcoholismu, con maxistrales interpretaciones de [[Jack Lemmon]], [[Lee Remick]] y [[Charles Bickford]]; y en menor midida tres taquillazos con cuatro comedies calidable como la encantadora '''''[[Operación Pacíficu]]''''' (1959), con [[Cary Grant]] nuna de les meyores comedies de submarinos nunca estrenaes; '''''[[The Party]]''''' (1968), compenetrándose a la perfección con un hieráticu [[Peter Sellers]] y llogrando una comedia absurdo y xenial que raspia la perfección y anueva fonda y definitivamente el xéneru; la sensacional '''''[[Victor Victoria]]''''', sonsañando'l famosu filme alemán de 1930 (de [[Reinhold Schunzel]]); y l'inevitable '''''[[La pantera rosa]]''''' (1963) y toles sos remortines.
 
Como productor en cine, la so últimes películes fueron '''''[[La maldición de la pantera rosa]]''''' y '''''[[The Man Who Loved Women]]''''' de [[1983]]. En televisión, darréu, entá trabayu como [[productor executivu]] en trés series. La postrera foi '''[[Julie (serie de TV)|Julie]]''' que la so protagonista yera la so muyer.