Diferencies ente revisiones de «Keira Knightley»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: protagónica => protagonista
m preferencies llingüístiques: adaptación => adautación
Llinia 56:
La so primer apaición en [[Hollywood]] foi nel añu 1999 interpretando a Sabé, la encargada de suplantar a la reina Padmé Naberrie Amidala ([[Natalie Portman]]) en ''[[Amenaciar pantasma|Star Wars Episode I: The Phantom Menace]]'', de [[George Lucas]].
 
Consiguió'l so primer papel como protagonista en 2001, cuando interpretó a la fía de [[Robin Hood]] na película pa televisión ''Princess of Thieves'', producida por Walt Disney. Mientres esi añu tamién apaeció en ''The Hole'' y nuna adaptaciónadautación pa televisión de la película ''Doctor Zhivago''. Dar a conocer gracies a el so papel co-protagonista na comedia social británica ''[[Bend It Like Beckham|Quiero ser como Beckham]]'', nel añu [[2002]].
 
Saltó al estrellalgu al participar en [[2003]] en ''[[Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl]]'', de [[Gore Verbinski]], nel papel d'[[Elizabeth Swann]]. Compartía protagonismu con [[Johnny Depp]] y [[Orlando Bloom]]. La película entró na llista de les películes más taquilleres de la hestoria y convirtió a Keira nuna ''hit-girl''.
Llinia 64:
En 2005 estrenáronse tres películes sos. La primera foi ''[[The Jacket]]'', un thriller protagonizáu por [[Adrien Brody]] y que foi calificada pola crítica como poco orixinal y desastrosa. La siguiente foi ''[[Apodero (película)|Apodero]]'', de [[Tony Scott]], una película d'aición basada na vida de la cazarrecompensas Apodero Harvey, que foi otru fracasu pa la crítica, que suxuría que Keira nun yera más qu'una cara guapa.
 
Sicasí, tou camudó col estrenu de ''[[Arguyu y prexuiciu (película)|Arguyu y prexuiciu]]'', una adaptaciónadautación de la novela de [[Jane Austen]]. El so papel como Elizabeth Bennet supunxo una reconciliación colos críticos y valió-y una nominación a los [[Globos d'Oru]] y otra a los [[premiu Óscar]].
 
En 2006 y 2007 estrenáronse la segunda y tercer parte de ''Pirates del Caribe''. Tamién participó en ''[[Seda (película)|Seda]]'', una adaptaciónadautación de la novela d'[[Alessandro Baricco]]. Con ''[[Expiación (película)|Expiación]]'', na que trabayó con [[James McAvoy]], volvió consiguir una nominación a los [[Globos d'Oru]] na categoría de Meyor Actriz Dramática y otra a los premios [[BAFTA]].
 
A mediaos de 2007 estrenóse ''Na llende del amor'' (''[[The Edge of Love]]''), una película sobre la vida del poeta galés Dylan Thomas. Nella, Keira trabayó con [[Cillian Murphy]], [[Matthew Rhys]] y [[Sienna Miller]], cola que comparte una gran amistá. En 2008 trabayó en ''[[La duquesa]]'', una película basada na biografía de [[Xeorxana Cavendish]], la revesosa duquesa de Devonshire.
Llinia 76:
En 2012, volvió a la comedia compartiendo protagonismu con [[Steve Carrell]] en ''[[Seeking a friend for the end of the world]]''.
 
Na seronda de 2011 empezó a rodase l'adaptaciónadautación de la novela de [[Lev Tolstói]] ''[[Anna Karenina|Anna Karénina]]'', de [[Joe Wright]], con Keira nel papel principal, volviendo asina al rol de protagonista. La [[Ana Karenina (película de 2012)|película]] estrenóse'l 7 de setiembre de 2012.
 
En mayu de 2012 substituyó a [[Scarlett Johansson]] como protagonista de "[[Begin Again]]" (Antes llamada ''Can a Song Save Your Live''?), que cunta la hestoria d'una moza cantante que se tresllada hasta Nueva York en busca del ésitu. La película estrenóse na seronda de 2014. Onde ella mesma dixo "Nun soi cantante pero equí atopé la mio voz". Compartió escena con [[Mark Ruffalo]], [[Hailee Steinfeld]] y [[Adam Levine]].