Diferencies ente revisiones de «Zona intertropical»

Contenido eliminado Contenido añadido
m nomes propios
m preferencies llingüístiques: adaptación => adautación
Llinia 61:
 
== Vexetación ==
[[Archivu:Contrafuertes en troncos de árboles.jpg|thumb|left|350 px|Los árboles más trabaos de la zona intertropical suelen tener gruesos contrafuertes pa sostener la so enorme masa. Ello debe a que los suelos na zona intertropical son bien someros, non por cuenta de la so probeza en nutrientes, sinón a les intenses agües, que van eslleiendo y "llavando" les materies vexetales en descomposición, lo que xenera esti tipu d'adaptaciónadautación de los raigaños p'aprovechar meyor esos nutrientes.]]
La Zona intertropical ye la que tien mayor diversidá ecolóxica no qu'a especies vexetales refierse, especialmente, na franxa ecuatorial. El so clima dexa, como s'indicó na Silva a la Zona Chorniza d'Andrés Bello, l'adaptaciónadautación de la mayoría de los cultivos y plantes útiles d'otres zones, amás de la mesma zona intertropical.
 
=== Les selves ===
Llinia 79:
 
== Importancia ecolóxica ==
La zona intertropical ye la más rica en recursos anovables de toles zones geoastronómicas: l'absorción de dióxidu de carbonu y el suministru d'osíxenu a l'atmósfera al traviés de la [[fotosíntesis]] topen na zona intertropical la so espresión más acentuada no que se refier a la producción de biomasa: más de 500 tonelaes añales por hectárea. El so clima dexa una adaptaciónadautación de casi tolos cultivos agrícoles de les demás zones geoastronómicas. Per otra parte, na zona intertropical danse gran cantidá de cultivos que nun se dan n'otres llatitúes en condiciones normales.
 
== Ver tamién ==