Diferencies ente revisiones de «Violonchelu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetru de plantía
m iguo testu: "a el so llabor" => "al so llabor"
Llinia 211:
Ye nesti sieglu cuando finalmente considérase a la téunica como la base fundamental pa la interpretación, non solo del violonchelu sinón polo xeneral de tolos instrumentos, y forma parte esencial del estudiu del instrumentu, y la so enseñanza empezar a estandarizar en tolos conservatorios del mundu.
 
[[Pau Casals]] non solo foi unu de los grandes violonchelistes de la hestoria, sinón que consiguió oldear al violín y al violonchelu como instrumentos solistes. Gracies a elal so llabor téunicu, les posibilidaes del violonchelu aumentáronse considerablemente. Él destacó sobremanera la importancia de los matices na musicalidá global de la obra. El so redescubrimientu de les ''6 suites pa violonchelu solu'' de [[Johann Sebastian Bach|Bach]], y la reinterpretación que fixo d'elles, sentó les bases pa una nueva xeneración de violonchelistes.
 
Eisenberg, discípulu de Casals, foi otru de los postreros grandes teóricos del violonchelu. La so gran contribución fueron los sos conceutos sobre l'anticipación na interpretación, como nel momentu que executes una nota, la to mano tien que tar preparar pa la siguiente.