Diferencies ente revisiones de «Mylène Farmer»

Contenido eliminado Contenido añadido
m nomes propios: Llisa => Lisa
m preferencies llingüístiques: galardón => gallardón
Llinia 38:
Antes del llanzamientu del tercer senciellu del álbum, el 19 de payares de de 1991, un fanáticu presentar na sede de Polydor Records en París y esíxe-y a la recepcionista, apuntándola con una arma, falar con Farmer. Ante una respuesta negativa, l'home mata a la emplegada. Dempués d'esti incidente, Farmer evitó l'atención de los medios y abandonó Francia pa vivir en Los Angeles per unes selmanes.
 
A finales de 1992, llánzase l'álbum de remixes "Dance Remixes", un compilatorio de dos discos que contién 14 remixes de los ésitos de baille más importantes de la cantante más un nuevu cantar: el senciellu "Que mon cœur lâche". Como de costume, Farmer non rehuyó el discutiniu; "Que mon cœur lâche"", un cantar que trata la tema del SIDA y les rellaciones sexuales, acompañar por un videu empobináu por Luc Besson (la primer vegada na carrera de la cantante qu'el video nun ye dirixíu por Boutonnat). El single tamién foi grabáu nuna versión n'inglés, "My Soul Is Slashed". Pa cerrar esta dómina, Mylène Farmer llogra'l galardóngallardón de Meyor artista francesa 1992» nos [[World Music Awards]].
 
=== L'estilu Farmer ===
Llinia 103:
El so segundu álbum de grandes ésitos, ''2001-2011'', ye llanzáu'l 5 d'avientu de 2011, incluyendo dos canciones inédites «Du Temps» y «Sois Moi (Be Me)», siendo'l primeru l'únicu senciellu promocional del álbum. En menos d'un mes convertir nel álbum recopilatorio más vendíu del añu y recibe doble discu de platino.
 
El 28 de xineru de 2012 unu de los sos grandes amigos, el diseñador [[Jean-Paul Gaultier]], apúrre-y el premiu de diamante nos [[NRJ Music Awards]] (galardóngallardón apurríu especialmente pa ella y per primer vegada na hestoria d'esta premiación) col fin de reconocer la so llarga trayeutoria.
 
=== ''Monkey Me / Timeless 2013'' ===