Diferencies ente revisiones de «1-2-Switch»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Sitiu web oficial +Páxina web)
m iguo testu: dáu => dau
Llinia 16:
* '''Atracón''': Un xuegu d'un xugador solu qué fai usu de la cámara de movimientu del Joy-Con derechu. Los xugadores aguanten el controlador a escasa distancia de la so boca y fai el movimientu de morder pa comer tantos emparedaos virtuales como puedan dientro del plazu máximu.
* '''Gatíu Mentirosu''': Una versión alternativa del sortéu Rápidu que presenta música alterna, una tema de nueche, y pallabres como "mosca" y "archivar" dichu primero que "fueu", pa burllar los xugadores a disparar tempranu y ser descalificaos.
* '''Gorila''': Los xugadores cuten el so pechu nun ritmu dáudau y tan rápido como puedan.
* '''Xiru Controláu''': los xugadores asitien el Joy-Con nuna superficie y tomar él en vueltes a curioso ascensor y rotan el Joy-Con ensin solmenar demasiáu. La vibración HD y l'audiu sollerten el xugador si tán a puntu de fallar una vuelta, col xugador dáudau 5 cues primero que fallen. El ganador ye quienquiera rotates el so controlador el más enriba trés vueltes.
* '''Catar''': los xugadores tienen qu'utilizar los xestos y pulsiar el botón concretu pa catar una vaca virtual, coles mires d'enllenar más jarras que'l so adversariu.
* '''Platillos Xiratorios''': los xugadores tienen qu'utilizar los sos Joy-Con pa caltener un establu de platu imaxinariu, teniéndo-yos que xirar si l'equilibriu ta perdíu.