Diferencies ente revisiones de «Educación preescolar»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: adaptación => adautación
m iguo testu: dáu => dau
Llinia 269:
La educación inicial na Repùblica Bolivariana de Venezuela estremar en dos etapes, maternal y preescolar, asì establecer la Gacetaq Oficial Nª 38.160, Resoluciòn 1 y 28 del 6 de xunu de 2005, onde se promulga nel marcu de la universalizaciòn de la Educaciòn Preescolar, la organizaciòn y funcionamieto de los Centros de Educaciòn Inicial.
 
Los 3 postreros años, correspondientes a la educación infantil, son los obligatorios, y como regla (nun ye estricta), los requisitos necesarios pa cursar el nvel de educaciòn inicial estàn dáudau dende'l desenvolvimientu evolutivu del neñu y/o neña.
 
El paradigma educativu en que s'enconte'l procesu educativu respuende al enfoque humanista, tien como centru al ser humanu como ser social, capaz de responder y participar viviegamente nel tresformamientu de la sociedá na que vive. Nesti sentíu, concíbese la educación como un continuu de desenvolvimientu humanu que s'executa al traviés de los procesos d'enseñanza y aprendizaxe entendida como unidá complexa de naturaleza humana integral; de forma que correspuendan, los niveles y modalidaes a los momentos de desenvolvimientu del ser humanu nos órdenes físicu, biolóxicu, psíquicu, cultural y social, que se producen en periodos socesivos onde caúnu engloba al anterior pa crear les condiciones d'aptitú, vocación y aspiración a ser atendíes pol sistema educativu. Tal como lo establez l'artículu 103 de la CRBV.