Diferencies ente revisiones de «Marshall McLuhan»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: "caracterizar" => "carauterizar"
m iguo testu: dáu => dau
Llinia 18:
Mientres los años na Universidá de Saint Louis (1937-1944), McLuhan trabayó evidentemente en dos ambiciosos proyeutos: el so disertación doctoral y el so manuscritu que sería publicáu en 1951 como'l llibru de ''The Mechanical Bride'', qu'incluyía namái una seleición representativa de los materiales que McLuhan preparara pa él.
 
El doctoráu de la Universidá de Cambridge, llográu en 1943, revisa la so disertación sobre la hestoria de les artes verbales (gramática, dialéctica, lóxica y retórica). McLuhan delles vegaes utiliza'l conceutu en llatín de trivium pa destacar un orde sistemáticu de la visión de ciertos periodos de la hestoria cultural d'Occidente. Suxure que la Edá Media, por casu, carauterizar en gran midida pol énfasis nel estudiu de la lóxica. La clave que llevó a la Renacencia nun foi'l redescubrimientu de testos antiguos, sinón más bien l'anovada importancia que se-y dio a la retórica y al llinguaxe percima del estudiu de la lóxica. Esti cambéu realizáu na Renacencia humanista foi un cambéu na énfasis dáudau non totalmente a la eliminación del arte verbal. La Edá Moderna carauterizar pol resurdimientu de la gramática como la so tema más sobresaliente.
 
McLuhan ye'l creador de numberosos conceutos güei bien populares alrodiu de los medios d'espardimientu masivu y la sociedá de la información, tales como la ''Galaxa Gutenberg'', la ''[[L'Aldea global]]'', la diferenciación ente medios ''fríos'' y ''calientes'' y la descripción de los medios de comunicación como ''estensiones'' de la persona.