Diferencies ente revisiones de «Plaza de Tiananmén»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: "/\[\[llabrador\]\]s\b/" => "llabradores"
m iguo testu: dáu => dau
Llinia 27:
* '''Puerta de [[Zhengyangmen]].''' Conforma'l llende sur de la plaza. A'l so bandes estendía la muralla de la ciudá, construyida mientres la dinastía Ming.
 
* '''Pontes y Ríu d'agües doraes.''' Frente a la puerta de Tiananmén, siete puente salven la corriente del "Ríu de les Agües Doraes" nome dáudau a los fosos interiores y esteriores de la [[Ciudá imperial]]. "La ponte central llamáu ''Yulu'', más anchu que los otros y decoráu con dragones tallaos nel mármol, yera d'usu esclusivu del emperador. Socesivamente a los sos llaos, los dos pontes ''Wanggong'' pa serviciu de los príncipes. Los dos pontes Pinji p'altos funcionarios civiles y militares, y los dos pontes ''Gongsheng'' pa funcionarios de baxu rangu, soldaos y sirvientes. Estos seis pontes namái tán decoraos con motivos de lotos. La decoración de pontes y la so distribución ye un reflexu del sistema feudal de categoríes. Los cinco bóvedes d'accesu so la Tribuna, obedecíen tamién a esti sistema de categoríes".<ref>[http://spanish.peopledaily.com.cn/spanish/articulos/beijing/B101.html Tian'anmen. Puerta de paz celestial]</ref>
 
* '''Tribunes populares.''' Col fin d'allugar a miles d'espectadores chinos, construyéronse les graderías que se confunden con el color del muriu esterior de la Puerta Tiananmén.